اخبار بازی

ماجرای دزدی پسر چینی از مادر خود برای بازی های ویدیویی

ماجرای دزدی پسر چینی از مادر خود برای بازی های ویدیویی 1

یک پسر بچه کلاس ششمی چینی مانند آب خوردن 1000 دلار ( خودتون حساب کنید به پول ما چقدر میشه!) از مادر خود دزدید و صرف خرید سکه های دیجیتالی مخصوص خرید بازی های ویدیویی کرد.

بعد از اینکه مادر این پسر بخت برگشته از ماجرا مطلع می شود پلیس را در جریان میگذارد تا از کافی نتی که به این پسر بچه اجازه خرید را داده است شکایت کند که البته این کار این خانم توانست اندکی از ضرر مالی وی را جبران کند.

پلیس دریافت که اصل ماجرا چیز دیگری است و این پسر دست شبطان را هم از پشت بسته است. این پسر که Xu (زو یا ژو) نام دارد 1000 دلار دزدیده شده را صرف خرید سکه های Q کرده بوده است. سکه های Q واحدی برای خرید بازی های دیجیتالی و نرم افزار در بعضی از وبسایت های فضای مجازی هستند. او با این 1000 دلار توانسته بود تا 3900 سکه ی Q خریداری کند و پس از این 900 سکه ی Q را بایت قرضی که به یکی از دوستانش داشته بود خرج کرده و مابقی را نزد خود نگه داشته بوده .

بعد اینکه خانم Xu از ماجرای خرید سکه ها مطلع می شود خشم سرتا پای او را فرا میگیرد زیرا امکان بازگردانی سکه های Q پس از خرید آن ها نیست و تنها کاری که از او بر می آمد در جریان گذاشتن پلیس و شکایت از کافی نتی بود که این سکه ها را به این بچه فروخته است.

صاحب کافی نت در دفاع از خود گفت که وی کار اشتباهی انجام نداده است. Xu پول داشته و میتوانسته هرچی که میخواهد خرید کند و او نیز این سکه ها را به او فروخته است. اما قوانین چین حرف دیگری میزند، بر اساس قوانین چین افراد زیر سن قانونی نمیتوانند بیش از یک قیمت تعیین شده پول خرج کنند.

این ماجرا هنوز حل نشده اما خانم Xu توانست 326 دلار از پول هایش را زنده کند.

حسین جاشی

حسین جاشی

8 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 4 =