اخبار بازی

ماد سازان Dark Souls 2 بالاخره موفق به افزایش فریم ریت بازی به بالای 60 فریم شدند

Dark Souls 2

به گزارش GamesRadar، یک ماد ساز با استعداد به نام emoose با پروژه DS2 Frame Unlimiter خود، سرانجام موفق شده است مانع 60 فریم بر ثانیه را در بازی Dark Souls 2 بشکند و به بازیکنان این امکان را بدهد که بدون ایجاد مشکل برای بازی و باگ‌های ریز و درشت، از یک تجربه High-Refresh Rate و واضح لذت ببرند.

با وجود گیم‌پلی دقیق و فشرده، استودیو FromSoftware همواره رابطه پرتنشی با فریم ریت بازی‌هایش داشته است. بسیاری از عناوین قبل از Dark Souls 3 روی 30fps قفل شده بودند و برخی جنبه‌های سرعت و عملکرد بازی به فریم ریت وابسته بود که با افزایش سرعت، منجر به ایجاد اشکالات و گلیچ های متعددی می‌شد. در Dark Souls 2 نیز این باگ‌ها شامل:

– خراب شدن سریعتر سلاح‌ها به دلیل بالارفتن فریم ریت و سرعت کلی بازی

– کوتاه شدن چشمگیر پرش‌ها

– ایجاد اشکال در فیزیک پارچه‌ها و لباس کاراکترها

– تخریب تکسچرهای انیمیت شده (همچون سطح آب در بازی)

پروژه emoose این مشکلات شناخته شده را برطرف می‌کند و اجازه می‌دهد Dark Souls 2 را فراتر از محدودیت‌های اصلی آن تجربه کنیم. این ماد هنوز در مرحله بتا است و بزرگترین نقص آن غیرفعال بودن بازی آنلاین به دلیل نگرانی از تأثیر آن بر مولتی پلیر است.

بسیاری از گیمرها حتی قبل از احیای شهرت Dark Souls 2 در سال‌های اخیر، عاشق این بازی بودند و همچنین این واقعیت که سرپرست پروژه Dark Souls 2، کارگردان مشترک Elden Ring بود و بسیاری از DNA های Dark Souls 2 در موفق‌ترین بازی FromSoftware تا به امروز راه یافته، به این علاقه دامن می‌زند.

DS2 Frame Unlimiter احتمالا دانلودی ضروری برای علاقه‌مندان به تجربه منحصربفرد Dark Souls 2 با بهترین کیفیت و فریم ریت است، به خصوص که سازنده آن یعنی emoose هرروز برای بهبود و رفع ایرادات آن تلاش می‌کند. این بازی با وجود جایگاه متفاوتش در میان عناوین soulsborne، همچنان طرفداران و مدافعان سرسختی دارد که مهر تاییدی بر جذابیت‌های فراوان و خاص این عنوان بعد از گذشت این همه سال است!

مهسا .ط

مهسا .ط

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 1 =