اخبار بازی

مالیات اصلی‌ترین مانع برای گسترش استودیو برلین Ubisoft

وی جی مگ: سال گذشته بود که Ubisoft استودیو جدید خود در شهر برلین را راه‌اندازی کرد و گفت که این استودیو با جذب استعدادهای بازیسازی مرکز و شرق اروپا فعلا به دیگر شعبه‌های Ubisoft برای توسعه قسمت‌های بعدی Far Cry کمک می‌کند. با این حال صحبت‌های جدید مسئولین کمپانی فرانسوی نشان از این دارد که فعلا مالیات اصلی‌ترین مانع گسترش استودیو برلین Ubisoft است. مسئله‌ای که Ubisoft به دنبال حل کردن آن با همکاری مسئولین کشور آلمان است.

به گزارش وی جی مگ، آلمان در حال حاضر میزبان تعداد زیادی نیروی باتجربه و بااستعداد در زمینه بازیسازی است و به نظر می‌رسد که Ubisoft متوجه این پتانسیل شده و هدف استفاده از آنها را در ذهن دارد. استوان تاجنای رئیس شعبه برلین یوبی‌سافت در گفت و گو با گیم‌اینداستری گفته «اینکه ما تعداد اعضای خود را به بیش از 100 یا 150 نفر برسانیم نیاز به شرایطی دارد که باید در اکوسیستم بازیسازی آلمان در نظر گرفته شود. اهدافی این چنینی نیاز به پشتیبانی مالی دولت دارند.»

شرایط ایجاد شده نشان از این دارد که Ubisoft قصد دارد فعالیت استودیو برلین خود را گسترش دهد و در این راه نیاز به کمک‌های دولتی در زمینه تخفیف مالیات دارد. مسئله‌ای که هنوز دولت آلمان و مسئولین شهر برلین فعلا واکنشی به آن نشان نداده‌اند.

مالیات اصلی‌ترین مانع برای گسترش استودیو برلین Ubisoft

منبع

برچسب‌هاFar Cry UbiSoft Ubisoft Berlin
محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × یک =