اخبار بازی

ماه آینده اطلاعات سرویس آنلاین پولی Nintendo اعلام می‌شود

ماه آینده اطلاعات سرویس آنلاین پولی Nintendo اعلام می‌شود

وی جی مگ: سرویس آنلاین Nintendo در حالی که نکته خاصی برای عرضه ندارد اما در حال حاضر به صورت رایگان عرضه خواهد شد. البته این فرآیند در ماه سپتامبر با تغییراتی همراه خواهد بود و به همین منظور امروز اطلاعات جدیدی از سرویس آنلاین پولی Nintendo منتشر شده است.

به گزارش وی جی مگ، هنوز تاریخ دقیقی در ماه سپتامبر برای شروع به کار سرویس آنلاین پولی Nintendo اعلام نشده اما این شرکت قرار است که در ماه آینده میلادی جزئیات بیشتری را فاش کند. آنها قول دادند که سرویس مد نظر از کیفیت بالایی برخوردار باشد اما بسیاری از گیمر‌ها و منتقدان شک دارند که نینتندو قدرت ارائه سرویس‌هایی مشابه به PSN Plus و Xbox Live Gold را داشته باشد. در حال حاضر قیمت این سرویس 4 دلار برای یک ماه، 8 دلار برای سه ماه و 20 دلار برای یک سال اعلام شده است.

این مقدار نسبت به سرویس‌های سالیانه سونی و مایکروسافت 40 دلار کمتر است. اگر نینتندو بتواند در این سرویس قابلیت بازی آنلاین، ذخیره سازی فایل‌ها به صورت ابری و بازی‌های رایگان ارائه کند، قطعا گام بلندی به سوی موفقیت آن برداشته است. باید منتظر اطلاعات بیشتر از این سرویس در ماه آینده میلادی باشیم.

منبع:Comicbook.com

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت + یازده =