اخبار بازی

ماه آینده بسته اضافه شونده جام جهانی برای FIFA 18 منتشر می‌شود

وی جی مگ: بعد از چند هفته شایعه بالاخره EA تایید کرده که ماه آینده بسته اضافه شونده جام جهانی برای FIFA 18 منتشر می‌شود. این بسته در تاریخ 29 ماه مه (8 خرداد) به صورت رایگان در اختیار دارندگان نسخه‌های مختلف FIFA 18‌ قرار می‌گیرد.

به گزارش وی جی مگ، سازندگان بازی توضیح داده‌اند که بسته اضافه شونده جام جهانی برای FIFA 18 نه تنها یک حالت جداگانه و مخصوص به این مسابقات را به بازی اضافه می‌کند بلکه لباس، استادیوم و حتی توپ این مسابقات را به همراه دارد. همچنین طرفداران تیم‌های ملی ایتالیا، شیلی و… که تیمشان به مسابقات جام جهانی راه پیدا نکرده این امکان را دارند که جامی شخصی‌سازی شده را طراحی کرده و از تیم‌های مورد علاقه خود استفاده کنند.

قرار است که تمامی 12 استادیومی که میزبان جام جهانی هستند به صورت کامل طراحی شده و صحنه‌های مختلفی از آنها در ابتدای مسابقات پخش شود. جدای از این مسائل EA بخش Ultimate Team را نیز از یاد نبرده و قابلیت‌های جدیدی را به این حالت همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی روسیه اضافه می‌کند. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که بسته اضافه شونده جام جهانی برای FIFA 18‌ به صورت رایگان برای خریداران این بازی روی پلتفرم‌های PC،‌Xbox One، PS4 و Nintendo Switch ارائه می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − 6 =