اخبار بازی

ماه آینده منتظر نقشه جدید PUBG برای Xbox One باشید

وی جی مگ: تیم سازنده PlayerUnknown’s Battlegrounds روز گذشته در توئیتر اعلام کرد که نقشه جدید PUBG برای Xbox One در ماه می منتشر می‌شود. در حال حاضر نقشه The Miramar برای کاربرهای PC در دسترس قرار دارد اما فعلا گیمرهای Xbox One تنها می‌توانند از نقشه اصلی بازی یعنی Rangel برای تجربه PUBG استفاده کنند.

به گزارش وی جی مگ، در شرایطی که مشخص شده ماه آینده نقشه جدید PUBG برای Xbox One منتشر می‌شود اما هنوز تاریخ عرضه دقیق آن از سوی تیم سازنده اعلام نشده. نقشه The Miramar شبیه به صحرا طراحی شده و همین مسئله تفاوت‌های عمده‌ای را با نقشه Erangel ایجاد کرده به صورت کلی در نوع پوشش طبیعی و تعداد کمتر ساختمان‌ها خلاصه می‌شود. در این نقشه وسایل نقلیه‌ای همچون Minibus، Truck و Jet Ski در دسترس است.

در همین راستا باید توضیح داد که تیم سازنده PUBG مشغول کار روی نقشه سومی تحت عنوان Savage است و این هفته آن را برای آزمایش‌های بیشتر در سرورهای تست قرار داد. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این نقشه در دسترس نیست اما می‌دانیم که اندازه آن یک چهارم دو نقشه دیگر بازی است و تمرکز اصلی در آن روی درگیری سخت‌تر میان گیمرها قرار گرفته.

منبع: توئیتر

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 5 =