اخبار بازی

مایکروسافت از مشکلات Halo Master Chief Collection می‌گوید

مایکروسافت از مشکلات Halo Master Chief Collection می‌گوید

اگر به یاد داشته باشید Halo The Master Chief Collection در زمان عرضه در سال 2014 با مشکلات فراوانی روبرو شد. بسته‌ای جاه طلبانه که 4 بازی از سری Halo را برای Xbox One عرضه می‌کرد. همه این بازی‌ها شامل بخش مالتی‌پلیر بودند.

این بازی در همان ساعات اولیه عرضه با مشکلات شدید Matchmaking روبرو شد و در بسیاری موارد تجربه قسمت مالتی‌پلیر تقریبا غیر ممکن بود. البته مایکروسافت بسیار سریع اکثر مشکلات این قسمت را حل و فصل کرد اما تجربه بد روز‌های اولیه تا همیشه در ذهن گیمر‌ها و منتقدان باقی خواهد ماند. هفته گذشته مشخص شد که 343 Industries قصد دارد تا Halo The Master Chief Collection را برای عرضه Xbox One X به‌روزرسانی کند.

بسیار خوب است که این استودیو و مایکروسافت هنوز از این بازی پشتیبانی می‌کنند اما در موقع عرضه نسخه اصلی چه مشکلاتی باعث شد که تجربه بسیار بدی برای گیمر‌ها به وجود آید؟ کارگردان سری Halo آقای Frank O’Connor در مصاحبه‌ای که با Polygon داشته اشاراتی به این قضیه داشته است. او در صحبت‌های خود گفت که مشکلات زمان عرضه این بازی یکی از بدترین روز‌های زندگی حرفه‌ایش بوده است. او اشاره کرد:« هر ایمیل با متن عصبی که دریافت می‌کردم، واقعا احساس همدردی می‌کردم و حس کردم که ما هواداران را ناراحت کردیم. من هر روز به آن موقع که سیستم Matchmaking بازی با مشکل مواجه شد فکر میکنم.»

در ادامه صحبت‌ها O’Connor اعلام کرد که سیستم تست سرور‌های بازی قبل از عرضه رسمی به درستی انجام نشده بود و همین باعث ایجاد یک فاجعه شد. او اشاره کرد که واقعا سازندگان تا روز عرضه بازی از مشکل موجود خبر نداشتند و بعد از عرضه این مشکل به صورت خیلی بزرگ خود را نشان داد. استفاده Xbox One از تکنولوژی و سیستم‌های شبکه‌ای بهتر باعث ایجاد برخی مشکلات شده بودند که کسی فکر آن را نمی‌کرد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده + هفت =