اخبار بازی

مایکروسافت: استفاده از شبکه Xbox Live به بالاترین حد خود رسیده است

مایکروسافت: استفاده از شبکه Xbox Live به بالاترین حد خود رسیده است 1

مایکروسافت به تازگی آمار جالبی در مورد حضور گیمر‌ها در شبکه Xbox Live منتشر کرده است. بر اساس اعلام این شرکت در ماه‌های نوامبر و دسامبر سال 2016 استفاده از این سرویس به بیشترین حد خود در تاریخ رسیده و رقم 3.9 میلیارد ساعت را نشان می‌دهد. این مقدار نسبت به سال 2015 حدود 23% افزایش پیدا کرده است.

مایکروسافت عرضه Xbox One S را یکی از دلایل افزایش کاربران اعلام کرد و گفت که این دستگاه یکی از پرفروش‌ترین‌های فصل تعطیلات بوده است. همچنین در سال 2016 حدود 400 بازی برای Xbox One عرضه شده است. در آماری بسیار جالب که توسط مایکروسافت اعلام شده است، دارندگان Xbox One حدود 256 میلیون ساعت به بازی کردن عناوین Backward Compatible یا همان بازی‌های Xbox 360 روی Xbox One پرداختند.

دارندگان Windows 10 در ماه نوامبر به تنهایی 2.5 میلیارد ساعت بازی کردند. این رقم افزایش 127% نسبت به سال گذشته را نمایش می‌دهد. همچنین Forza Horizon 3 از مرز 14 میلیون گیمر روی هر دو پلتفرم Xbox One و Windows 10 گذر کرده است. در Gears of War 4 شاهد انجام 23 میلیون مسابقه مالتی‌پلیر بوده‌ایم. مایکروسافت تمام تمرکز خود را نسبت به 2017 معطوف کرده است زیر آنها امسال باید Scorpio را به بازار عرضه کنند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × سه =