اخبار بازی

مایکروسافت: برای Xbox One X بازی‌های خوبی را تدارک دیده‌ایم

مایکروسافت: برای Xbox One X بازی‌های خوبی را تدارک دیده‌ایم

در حالی که مایکروسافت کنسول قدرتمند خود را هفته گذشته به صورت رسمی وارد بازار کرد، بسیاری از گیمر‌ها و منتقدان معتقد هستند که Xbox One X دارای بازی‌های خوب و قدرتمندی نیست که کاربران را به سمت خود جذب کند.

رئیس بخش مدیریت کالاها و برنامه‌ریزی مایکروسافت Albert Panello در صحبت با GameIndustry مخالفت خود را با این ادعا اعلام کرد. در حالی که Xbox One X مثل Nintendo Switch دارای اثری مثل Super Mario Odyssey نیست که گیمر‌ها را مجاب به خرید آن کند، Panello معتقد است که اثری مثل PUBG می‌توان کمک بسیار زیادی به آنها بکند. مایکروسافت معتقد است که محبوبیت زیاد این بازی در چند ماه گذشته باعث می‌شود که این اثر روی کنسول نیز بسیار موفق باشد و در کنار آن نیز Xbox One X با قدرت سخت‌افزاری خود نسخه بهبود یافته از آن را ارائه می‌کند. همچنین Panello معتقد است که نباید در این بین Super Lucky’s Tale را فراموش کنید. گرچه شاید تعداد بازی‌های انحصاری در حال حاضر برای Xbox One X بسیار عالی نیست اما باید گفت که 160 بازی با استفاده از به‌روزرسانی‌های مختلف از قدرت این کنسول استفاده خواهند کرد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 5 =

  • زرشک
    والا تو این یه سال چیزی معرفی نکردی. چیزایی هم که معرفی کردی کلا ارزشی ندارن. حیف این کنسول خسته دل و خفن که زیر دست مایکرو سافته. هر روزم مدیرانش یه چیزی میگن.