اخبار بازی

مایکروسافت به دنبال خرید استودیو سازنده بازی Forza Horizon

مایکروسافت به دنبال خرید استودیو سازنده بازی Forza Horizon

وی جی مگ: با نگاهی به نشانه‌های موجود متوجه می‌شویم که احتمالا مایکروسافت در مرحله نهایی خرید استودیو سازنده بازی Forza Horizon یعنی Playground Games است و خبر این نقل و انتقال را در کنفرانس E3 2018 خود اعلام می‌کند. انتظار می‌رود که در کنار این خبر استودیو Playground Games ساخته جدید خود یعنی بازی Forza Horizon 4 را نیز رونمایی کند.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعاتی در وبسایت ثبت اطلاعات کمپانی‌های بریتانیایی ثبت شده که نشان می‌دهد کیت رنجر دالیگر به عنوان مدیر جدید استودیو Playground Games انتخاب شده. با جستجویی در اینترنت متوجه می‌شویم که دالیگر پست‌های مدیریتی مختلفی را در مایکروسافت تجربه کرده و پیش‌تر به عنوان مدیر کمپانی‌هایی همچون LinkedIn، Rare، Skype، Lionhead، Havok و… شناخته می‌شود. تمامی این کمپانی‌ها یک نقطه مشترک دارند و آن هم خریداری شدن توسط مایکروسافت است. با توجه به این موضوع انتظار می‌رود که خبر خریداری شدن استودیو سازی بازی Forza Horizon از سوی مایکروسافت به زودی و در نمایشگاه E3 2018 رسمی شود.

در حال حاضر Playground Games نه تنها روی بازی Forza Horizon 4 کار می‌کند که شایعه حضور آن در توکیو یا حتی لندن به گوش می‌رسد بلکه استودیو دوم آنها روی یک بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان باز کار می‌کند که شایعات می‌گویند قسمت جدید مجموعه بازی Fable است. در نهایت باید تا E3 2018‌ صبر کرد و دید که Playground Games تبدیل به یکی از زیرمجموعه‌های جدید مایکروسافت می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه − 9 =