اخبار بازی

مایکروسافت به دنبال همکاری بیشتر با استودیو Obsidian

عملکرد مایکروسافت و کنسول Xbox One طی سال‌های اخیر به خوبی نشان داده که این شرکت در زمینه ساخت بازی‌های انحصاری یا First Party با مشکلات بسیاری روبرو است. رویکرد اولیه مایکروسافت برای برطرف کردن این مشکل، امضای قرارداد انحصار زمانی با ناشرهای مختلف بود که آمار نشان از عملکرد ضعیف آنها دارد.

در مقابل مایکروسافت به نظر می‌رسد که استراتژی ثانویه و بهتری را پیش گرفته و آن هم سرمایه‌گذاری روی تولیدکننده‌هایی همچون Obsidian و Ninja Theory است که پتانسیل بالایی دارند. Feargus Urquhart مدیرعامل Obsidian در مصاحبه اخیر خود با یوروگیمر توضیح داده که استودیو آنها با همکاری دیگر شرکا در حال گسترش فضا و افزایش نیروی کار است که در نهایت با بهبود کیفی ساخته‌های آنها همراه می‌شود.

هنوز به صورت واضح مشخص نیست که Obsidian‌ در چه مرحله‌ای از همکاری با مایکروسافت قرار دارد اما می‌توان انتظار داشت که این دو شرکت در آینده پروژه‌هایی را به صورت مشترک توسعه دهند.

منبع

برچسب‌هاmicrosoft obsidian xbox one
محمد طالبیان

محمد طالبیان

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 + شانزده =

      • اگر آقا جواد نیستش این قسمت با میثم قربانی می رفتی یا یک میهمان از رفیق های منتقد می آوردی تا راجع به یک موضوع بسیار خوب و گفت و گو می کردید این قالب و فرم ها پادکست ها خیلی کلیشه ای شده منتظر یک کار و ایده و طرح نو در و سوپرایز در پادکست ها هستیم کلیشه و به تکرار افتادن بدترین حالت برای کار شماست که امیدوارم با این شرایط به این سمت نرید
        با آرزوی موفقیت