اخبار بازی

مایکروسافت تایید کرد که kinect در xbox one می تواند به طور کامل خاموش باشد

gameemag

مایکروسافت در پاسخ به نگرانی ها در مورد حفظ حریم کنسول نسل بعد خود تایئد کرد که Kinect در Xbox One می تواند به طور کامل خاموش باشد.

بیش از این موضوع نگرانی ها از نقض بالقوه حریم خصوصی این کنسول از مسائلی چون همیشه روشن بودن یک دوربین پیشرفته بر روی دستگاه و اتصال دائم به اینترنت به وجود آمد.

شما در این کنسول می توانید از فرمان های صوتی استفاده کنید_ بنابراین این موضوع نشان می دهد که سنسور Kinect همیشه باید در حالت آماده به کار باشد که این کار باعث نگرانی برحی از بازیبازها شد.

این موضوع انقدر نگران کننده بود که Peter Schaar کمیسر فدرال آلمان قصد داشت برای حفاظت از داده ها توانایی Kinect و موارد به اشتراک گذاشته توسط کاربران را حتی در حالت خاموش زیر نظر داشته باشد.

مایکروسافت برای کاهش ترس تائید کرد و گفت: Kinect در کنسول Xbox One می تواند به طور کامل خاموش باشد و فقط در صورت نیاز از آن استفاده شود.

بله شما می توانید این سیستم را به طور کامل خاموش کنید، Kotaku گفت: بدون هیچ قدرتی می توان از این سیستم استفاده کرد و آن را روشن و خاموش کرد.

ما در حال طراحی Kinect جدید، از روش ساده و آسانی برای حریم خصوصی کاربران استفاده کردیم، برای ارائه ی اطلاعیه ها و حریم شخصی کاربران از اطلاعات معنا داری استفاده شده است.

ما باید از حریم شخصی کاربران خود اطمینان حاصل کنیم زیرا کانون حریم خصوصی در کنسول جدید ما بخش کلیدی خواهد بود.

ما می دانیم که مشتریان ما انتظار دارند که در محصولات خود حریم شخصی قوی تری را برای آنان ارائه دهیم. مایکروسافت با بیش از ده سال تجربه در زمینه ی ساخت کنسول حریم شخصی کاربران را اولویت اول ساخت یک کنسول می داند. Kinect برای حمایت از حریم خصوصی قوی تر برای XBOX 360 ساخته شد و Kinect جدید این تعهد را ادامه خواهد داد. آنها گفتند: ما بعدها جزیئات بیشتری را به اشتراک می کذاریم.

 

سید محمد امین سکاکی

سید محمد امین سکاکی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 1 =