اخبار بازی

مایکروسافت: در XBOX ONE شاهد بخش صوتی بهتری خواهید بود

gameemag

Skype یکی از قابلیت های اجتماعی و سنگین XBOX ONE است. این فناوری از ویژگی های یک سیستم چت ساخته شده است، مایکروسافت می گوید: Skype منجر به افزایش کیفیت صدا در طول یک بازی چند نفره می شود.

این شرکت در بیانیه ای گفت:

گفتگو در بازی،چت کردن و Skype همه در XBOX ONE در دسترس خواهد بود. فناوری Skype در XBOX ONE برای بهبود کیفیت صدا استفاده می شود. Skype برای هرگونه تماس و چت صوتی و تصویری مورد استفاده قرار می گیرد. حتی شما می توانید در حال انجام یک بازی از این سیستم استفاده کنید. علاوه بر این سخت افزار Kinect در این کنسول جدید بهبود بخشیده است، پیکربندی میکروفون به پردازش های صوتی اختصاص داده شده، که منجر به یک تجربه صدا با کیفیت بالا می شود. آیا برای استفاده از چت در بازی باید پول بپردازیم؟  برای استفاده از چت و یا Skype باید ثبت نام و پول بپردازید.

Ben Kilgore، معاون رئیس شرکت های بزرگ entertainment، همچنین به Polygon گفت از آنجا که قدرت Skype در XBOX ONE نفوذ کرده است صدا ها در این کنسول واضح تر خواهند بود.

سید محمد امین سکاکی

سید محمد امین سکاکی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 + ده =

  • پول پول پول ولکن ملت نیستن ما ایرانی ها که به لطف هکر های غربی کپی بازی میکنیم پول هم به هیچ احدی نمیدیم امیدوارم این نسل هم هک شه…