اخبار بازی

مایکروسافت مشکلی با حضور Banjo در Smash Bros ندارد

مایکروسافت مشکلی با حضور Banjo در Smash Bros ندارد

وی جی مگ: با توجه به اظهار نظر معاون اجرایی بخش گیمینگ مایکروسافت به نظر می‌رسد این شرکت مشکلی برای حضور Banjo در Smash Bros ندارد. پس از خریداری شدن استودیو Rare توسط مایکروسافت در سال 2002 شخصیت Banjo و همکارش Kazooie در عناوین نینتندو حضور نداشته‌اند. با ساخت عنوان Smash Bros جدید برای Switch حدس و گمان‌های بسیاری برای حضور شخصیت‌های مختلف در آن وجود دارد.

به گزارش وی جی مگ، عنوان در دست ساخت Smash Bros فرصتی جدید را مهیا کرده است که شخصیت‌های مختلف بازی‌های ویدیویی در آن حضور داشته باشند که از جمله مثال‌های آن می‌توان به Solid Snake و Cloud Strife اشاره کرد. شاید Banjo را به سختی به توان به عنوان یک مبارز در این عنوان تصور نمود. روز گذشته یک طرفدار از علاقه فیل اسپنسردر خصوص حضور Banjo در Smash Bros جویا شد که اسپنسر پاسخ داد « بله من وقوع چنین امری را در آینده می‌توانم تصور کنم.»

این نخستین باری نیست که نظر اسپنسر در این باره پرسیده می‌شود و او نیز از این مسئله استقبال می‌کند. در سال 2015 بود که اسپنسر در پاسخ به یک توییت که از وی پرسیده بود آیا این امکان وجود دارد که Banjo بتواند از طریق یک بسته الحاقی جدید به Super Smash Bros. 4 اضافه شود و در حالی که بسیاری انتظار پاسخ منفی از اسپنسر داشتند اظهار کرد «به نظر من به وقوغ پیوستن این مسئله بسیار عالی خواهد بود. ما پیش از این نیز برای برگرداندن IP های Rare با شرکت نینتندو همکاری کردیم و این مسئله از نظر ما مشکلی ندارد.»

استودیو Rare در گذشته و تا پیش از خریداری توسط مایکروسافت در سال 2002 همکاری بسیاری با شرکت نینتندو داشته است که از جمله عناوین ساخته شده توسط این دو می‌توان از Goldeneye 007، Perfect Dark، Conker’s Bad Fur Day و Banjo-Kazooie نام برد. در گذشته مشکلات مربوط به حق نشر باعث شد تا از عرضه نسخه HD عنوان Goldeneye برای کنسول xbox 360 جلوگیری شود.

منبع: Kotaku.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − 15 =