اخبار بازی

مایکروسافت: هیچ برنامه ای برای کاهش قیمت XBOX ONE نداریم

gameemag

در اواسط امسال بود که مایکروسافت گفت: ما برای کنسول خود { XBOX ONE } برنامه های بسیاری داریم، یکی از این برنامه ها استفاده از سیستم DRM و قفل منطقه ای است. این موضوع در فروش بازی ها تاثیر بسزایی دارد. از آن زمان به بعد مایکروسافت به عقب برگشت و به روش سنتی پیش رفت.

ما امیدواریم که مایکروسافت در کنسول خود { XBOX ONE } تغییراتی ایجاد کند. همانطور که Michael Pachter اخیرا اشاره کرد، اگر XBOX ONE در در روز اول انتشارش به اندازه ی کافی به فروش برسد مایکروسافت قیمت کنسول خود را کاهش خواهد داد؟

آیا قیمت کنسول XBOX ONE کاهش خواهد یافت یا خیر؟، در حال حاضر، مدیر ارشد بخش تولید Xbox جناب آقای Marc Whitten به CNET گفت: ما هیچ برنامه ای برای کاهش قیمت کنسول XBOX ONE نداریم.

ما در یک روز قصد داریم که کنسول با ارزشی را ارائه دهیم و از این جهت بسیار هیجان زده ایم. Michael Pachter به نوبه ی خود تاکید کرد که XBOX ONE به دلیل پشتیبانی از کینکت بسیار با ارزش است. رقیب اصلی XBOX ONE همان کنسول PS4 است که با قیمت 399 دلار عرضه خواهد شد.

سید محمد امین سکاکی

سید محمد امین سکاکی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 4 =

  • خب با توجه به سخت افزاری که داره و همچنین کینکتی که داره خوبه.ولی یه سوال الان تماشای تلویزیون با تماشای فیلم تو Xbox One با اینترنت انجام میشه یا بدون اینترنت هم میشه تماشا کرد؟؟؟