اخبار بازی

مایکل پکتر: فروش 3 تا 4 میلیونی برای Detroit Become Human

مایکل پکتر: فروش 3 تا 4 میلیونی برای Detroit Become Human

وی جی مگ: سونی تجربه بسیار خوبی با بازی‌های انحصاری PS4 از لحاظ فروش کسب کرده و IP جدید آنها یعنی Horizon Zero Dawn تنها در یک سال به فروش 7.6 میلیون نسخه رسید. God of War نیز در همین ابتدا عرضه بسیار موفق عمل کرده و حالا به نظر نوبت به فروش میلیونی برای Detroit Become Human خواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، ساخته جدید David Cage بازی بعدی بزرگ و انحصاری PS4 است که یک ماه دیگر به صورت رسمی به بازار عرضه خواهد شد. مایکل پکتر کارشناس دنیای بازی امروز در مورد فروش چند میلیونی برای Detroit Become Human صحبت کرده است. او در صحبت‌های خود گفت:« من علاقه زیادی به Quantic Dream دارم. بازی‌های آنها مورد توجه عده خاصی از گیمر‌ها قرار می‌گیرد و استیل بسیار خاصی در گیم‌پلی دارد. بازی‌های آنها فقط به صورت تک‌نفره و داستانی است آن هم در عصری که تقریبا همه بازی‌های به سمت مالتی‌پلیر پیش رفته‌اند. من بازی‌های تک‌نفره را ترجیح می‌دهم و به نظرم استودیو‌های بیشتری باید به ساخت این نوع بازی مشغول باشند.»

او در ادامه اشاره کرد:« من به شدت منتظر عرضه Detroit هستم و به نظرم بازی بسیار متفاوتی خواهد بود. به نظرم آنها بازی‌های بسیار تاریک و البته با داستانی عمیق می‌سازند. به نظر من این بازی به فروش 14 یا 15 میلیون نسخه نخواهد رسید و حتی قدرت فروش بیشتر از God of War را هم ندارد. به نظرم این بازی به فروش 3 الی 4 میلیونی خواهد رسید که برای یک بازی انحصاری PS4 کاملا قابل قبول است.»

نظر شما در مورد میزان فروش Detroit Become Human چیست؟ Beyond Two Souls بازی قبلی استودیوی Quantic Dream توانست با عرضه روی PS3 و PS4 در نهایت به فروش 5 میلیون نسخه برسد.

منبع: Gamingbolt

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده + 20 =