اخبار بازی

مایکل پکتر در مورد فروش Battlefield 1 و Titanfall 2 صحبت کرد

مایکل پکتر در مورد فروش Battlefield 1 و Titanfall 2 صحبت کرد 1

آخرین نسخه از بازی محبوب Dice با نام Battlefield 1 در حالی عرضه شد که بازگشت به ایده جنگ جهانی یک ایده تازه به شمار می‌رفت و این اثر توانست به فروش خوبی دست پیدا کند. Battlefield 1 در نهایت موفق شد که دل بسیاری از هواداران را به دست آورده و به یک بازی فوق العاده محبوب تبدیل شود.

اما این قصه برای دیگر بازی بزرگ EA یعنی Titanfall 2 تکرار نشد. Titanfall 2 در بازه زمانی عرضه شد که ترافیک بازی‌ها در فصل تعطیلات آخر سال آغاز شده بود. نزدیکی عرضه این بازی نسبت به Call of Duty: Infinite Warfare باعث شد تا Titanfall 2 در هجوه‌ای از تبلیغات و هیجان زدگی‌ها گم شود در صورتی که این اثر، یک بازی خوش ساخت و کم نقص به شمار می‌رود. مایکل پکتر یکی از تحلیلگران بزرگ صنعت بازی به تازگی در مورد این موضوع صحبت کرده است. به نظر پکتر اگر Titanfall 2 در بازه زمانی میان عرضه Battlefield 1 و Call of Duty: Infinite Warfare عرضه نمی‌شد می‌توانست شرایط را برای هر دو بازی EA بهتر کند.

پکتر در مورد نزدیک بودن تاریخ عرضه دو بازی بزرگ EA گفت:« وقتی که EA اعلام کرد Battlefield 1 و Titanfall 2 در یک بازه زمانی کوتاه نسبت به یکدیگر عرضه خواهند شد، من گفتم که قطعا آنها دیوانه هستند! عرضه بسیار نزدیک این دو بازی نسبت به هم توجیه دقیقی ندارد. من معتقد هستم که عرضه سه بازی با سبکی تقریبا مشابه با فاصله زمانی بسیار کم کاری اشتباه است و باید قبول کنیم که گیمر‌ها از میان این سه بازی یا Battlefield 1 بازی خواهند کرد و یا Call of Duty: Infinite Warfare. در این میان Battlefield تصمیم گرفت تا به گذشته برود که تصمیم بسیار خوبی بود اما Call of Duty با تصمیمی احمقانه به آینده رفت. در این میان Titanfall 2 میان دو اثری قرار گرفت که هر کدام اسم رسم خاصی در این سبک و دنیای بازی دارند.»

پکتر در ادامه گفت:« من واقعا نمی‌دانم EA چرا اینکار را با Titanfall 2 کرد. اگر EA قصد فروش بیش از 10 میلیون نسخه از این بازی را داشت باید این اثر را در تاریخی دیگر مثل ماه فوریه عرض می‌کرد. البته شاید اینکار برای آنها سخت بود اما شاید هم عرضه بازی در تابستان بعدی بسیار خوشبینانه تر بود. EA با عرضه این دو بازی با فاصله 1 هفته‌ای آنها را به جان هم انداخت و از آن طرف هم Call of Duty: Infinite Warfare به جنگ هر دوی آنها رفت. تعداد خیلی کمی از گیمر‌ها هر سه بازی را تجربه خواهند کرد.»

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − 17 =