اخبار بازی

مبارزه همزمان با 500 دشمن در Days Gone

مبارزه همزمان با 500 دشمن در Days Gone

وی جی مگ: عنوان Days Gone از زمان معرفی تاکید زیادی روی جهان سیستماتیک Open World خود داشته است و دسته‌های زامبی موجود در این بازی به نام Freaker هم یکی از جوانبی است که این مفهوم را به تصویر می‌کشد. توده‌های متشکل از زامبی که گاهی وقت‌ها بسیار گسترده بوده به نوعی که ممکن است پلیر همزمان با 500 زامبی یا دشمن در Days Gone درگیر شود.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات جدید منتشر شده بیان می‌دارد در طول کمپین بازی که حدودا 30 ساعت به طول می‌انجامد پلیرها به مدت سه مرتبه با توده‌های زامبی در ماموریت‌های اصلی روبه‌رو می‌شوند. مجموعا 40 دسته با اندازه‌های متفاوت در بازی وجود داشته و جمعیت آن‌ها از 50 الی 500 Freaker تشکیل می‌شود. نکته جالب‌تر زمانی است که اگر شما صد نفر از یک دسته 300 تایی Freaker را کشته و سپس فرار کنید هر زمان که بازگردید این زامبی‌ها ریسپاون نخواهد شد و وضعیت آن‌ها دائمی خواهد بود.

این دسته زامبی‌ها و دشمن در Days Gone هیچ گاه مانع انجام بخش داستانی نمی‌شوند. آن‌ها همواره در دنیای بازی وجود داشته و هر زمان که بخواهید در هنگام تجربه کمپین می‌توانید به پاکسازی آن‌ها مشغول شوید. البته انجام این کار در اوایل بازی کار چندان عاقلانه‌ای نخواهد بود. عنوان Days Gone در تاریخ 26 آپریل 2019 (6 اردیبهشت 98) به صورت انحصاری برای کنسول PS4 عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 2 =