اخبار بازی

مجسمه Marshall Law از مجموعه Tekken معرفی شد

مجسمه Marshall Law از مجموعه Tekken معرفی شد

First 4 Figures که شرکتی فعال در زمینه ساخت وسایل کلکسیونی است، به تازگی دو مجسمه از شخصیت Marshall Law که متعلق به سری Tekken است را معرفی کرده است. بزودی نمایش زنده‎‌ای هم برای این محصولات ترتیب داده خواهد شد. این سومین مجسمه از مجموعه مجسمه‌های شخصیت‌های Tekken است که این شرکت تهیه می‌کند (پس از King و Jin Kazama) هرچند در ویدیوی معرفی توضیح داده شده که توسعه هر سه همزمان صورت گرفته بوده است. طبق اعلام سازنده، سخت‌ترین بخش ساخت این مجسمه چهره او و عضلات بدن‌اش بوده است.

شرکت First 4 Figures دو نسخه مختلف از مجسمه این شخصیت را تهیه کرده است. یکی، با توجه به ظاهر او در بازی Tekken 6 است (با سبیل و پارچه‌ای قرمز رنگ به دور کمر) و دیگری با توجه به ظاهر او در بازی Tekken 5 Dark Ressurection (با پارچه‌ای زردرنگ به دور کمر، نشان‌هایی از زخم روی سینه و البته بدون سبیل) که این دو مدل تفاوت‌هایی در قسمت شلوار او نیز دارند. در اصل این کار انجام شده تا مشتریان با خرید هر دو، این حس را داشته باشند که اگر هر دو نفر حاضر در بازی آن شخصیت را انتخاب می‌کردند، تفاوت‌های ظاهری در او وجود داشت.

یک نسخه ویژه از این مجسمه هم عرضه می‌شود که در قسمت پایینی و پایه مجسمه، یک اژدهای طلایی چینی وجود دارد و جلوه خاصی به مجسمه داده است. نسخه معمولی این مجسمه 384.99 دلار و نسخه ویژه آن 499.99 دلار قیمت خواهد داشت. بد نیست اشاره کنیم این مجسمه 17 اینچی است.

منبع

دانیال دهقانی

دانیال دهقانی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − یک =