اخبار بازی

فروش مجموعه PES از 100 میلیون نسخه گذشت

وی جی مگ: مجموعه بازی‌های PES به مرز فروش ۱۰۰ میلیون نسخه را پشت سر گذاشت. این خبری است که کونامی امروز منتشر کرده و در کنار آن توضیح داده که به همین مناسبت محتوای جدیدی را برای PES 2018 آماده کرده.
به گزارش وی جی مگ، با توجه به اطلاعات به دست آمده انتظار می‌رود که Konami تعدادی از بازیکن‌های قدیمی را به ساخته خود اضافه کند. در کنار این مسئله اعلام شده که قرار است چهره 100 بازیکن نیز به مناسبت فروش 100 میلیون نسخه‌ای مجموعه به‌روزرسانی شود.

سازندگان این مجموعه اعلام کرده‌اند که بازیکن‌هایی همچون مارادونا، رونالدینهو، لوییز فیگو، روماریو، دیوید بکهام و روبرتو کارلوس به بخش MyClub اضافه می‌شوند. البته Konami اعلام کرده که آمار فروش ۱۰۰ میلیون نسخه‌ای مجموعه PES مربوط به مجموع آمار دانلود کنسول‌ها و پلتفرم‌های موبایل می‌شود.

قرار است که به همین مناسب مسابقه‌ای نیز برگزار شده و برنده آن با فیلیپ کوتینیو دیدار کند که در حال حاضر به عنوان بازیکن تیم بارسلونا شناخته می‌شود. البته احتمالا اگر طرفدار لیورپول قهرمان این مسابقات شود با موقعیتی عجیب در زمان برخورد با کوتینیو روبرو می‌شویم. بازیکنی که تا چند ماه پیش عضوی از تیم انگلیسی بود و نهایتا به صدرنشین فعلی اسپانیا منتقل شد.

برچسب‌هاEditors Pick KONAMI pes PES 2018
میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده − 5 =