اخبار بازی

مجموع فروش Nintendo Switch از PS4 در ژاپن گذشت

مجموع فروش Nintendo Switch از PS4 در ژاپن گذشت

وی جی مگ: سرانجام همان طور که از مدت‌ها پیش انتظار وقوع این امر وجود داشت مجموع فروش Nintendo Switch از PS4 در ژاپن عبور کرد تا بدین ترتیب باری دیگر لقب پرفروش ترین کنسول در ژاپن در دستان نینتندو و کنسول هیبریدی‌اش باشد.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از اطلاعات منتشر شده از سوی نشریه فامیتسو مجموع فروش Nintendo Switch به 8,125,637 نسخه رسیده است. این آمار از میزان فروش کنسول PS4 که نسخه استاندارد و Pro آن مجموعا 8,077,756 واحد فروخته، پیشی گرفته است. مسئله صورت گرفته امری بود که دیر یا زود شاهد وقوع آن می‌بودیم. با این حال کمتر کسی انتظار داشت Switch بتواند در این مدت زمان کم از فروش کنسول نسل هشتمی سونی در ژاپن سبقت بگیرد.

PS4 در فوریه 2014 در ژاپن عرضه شد در حالی که Nintendo Switch در مارچ 2017 روانه بازار شد و اکنون در حالی شاهد پیشی گرفتن Switch هستیم که کنسول سونی سه سال زودتر در بازار ژاپن عرضه شده است و این نکته از فروش و عملکرد تجاری خیره‌کننده کنسول هیبریدی نینتندو حکایت دارد. ناگفته نماند در بازار جهانی هم‌چنان اختلاف فراوانی بین فروش PS4 و Switch وجود دارد و کنسول نینتندو شاید هیچ گاه نتواند از رقیب خود در بازار جهانی سبقت بگیرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + 5 =