اخبار بازی

محتوای انحصاری Assassin’s Creed Origins برای خریداران از فروشگاه GameStop

محتوای انحصاری Assassin’s Creed Origins برای خریداران از فروشگاه GameStop

این روز‌ها تقریبا همه شرکت‌های بازی‌سازی به نوعی در حال افزایش درآمد خود از بازی‌ها هستند. عرضه DLCها، Season Pass، شارژهای ماهیانه، پرداخت درون برنامه‌ای، Loot Box ها و … همه راهی برای افزایش درآمد از بازی منتشر شده هستند.

همین هفته بود که استفاده از Loot Box در بازی‌های مختلف سر و صدای زیادی را به پا کرد. حالا نوبت به ارائه محتوای انحصاری برای خرید از یک فروشگاه خاص رسیده است. در تبلیغ جدیدی که فروشگاه GameStop برای Assassin’s Creed Origins انجام داده است به نظر می‌رسد که خریداران این اثر از این فروشگاه دسترسی انحصاری به محتوای خاصی را خواهند داشت. حتی در بهترین حالت هم اینکار بسیار زننده به نظر می‌رسد که محتوای خاصی از یک محصول را محدود به خرید از یک فروشگاه باشد.

باید دید که دیدگاه عمومی گیمر‌ها و منتقدان نسبت به این حرکت یوبی‌سافت چگونه خواهد بود. آیا این تصمیم می‌تواند روی فروش بازی تاثیرگذار باشد؟

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + هفت =

  • واقعیت اینه که این یه مرحله اضافه س ” بنام Secrets of the First Pyramids “که برای پیشخرید کنندگان بازی هدیه داده میشه و ربطیم نداره از چ سایتی خرید کنید (همین الان تو آمازون هم هست) و اینکه گیم اسپات ازخودش یه برچسب هم هدیه میده در کنار نسخه گلد بازی یعنی هیچ چیز دیگه ای نیس.