اخبار بازی

محتوای جدیدی برای Star Wars Battlefront عرضه نخواهد شد

محتوای جدیدی برای Star Wars Battlefront عرضه نخواهد شد 1

از زمان عرضه Star Wars battlefront مدت زیادی می‌گذرد. این بازی از روز‌های ابتدایی تبدیل به یک بازی محبوب شد اما همیشه انتقادات زیادی نیز پشت سر آن وجود داشت.

این بازی بسیار خوش‌ساخت بود و از گرافیک خوبی بهره می‌برد اما در ارائه محتوا خوب عمل نکرده و این اثر حتی شامل بخش تکنفره نیز نمی‌شد. در مدت زمان بیش از یکسال که از عرضه Star Wars Battlefront می‌گذرد، چند DLC مختلف برای بازی عرضه شده است اما حالا دیگر نوبت به نسخه دوم این بازی رسیده است.

عرضه نسخه دوم این اثر باعث شده تا بسیاری به این مورد فکر کنند که آیا EA باز هم محتوای جدیدی برای Star Wars Battlefront عرضه خواهد کرد یا خیر؟ در پستی که امروز در توئیتر رسمی این اثر منتشر شد، در پاسخ به سوالی که آیا بات‌های هوش مصنوعی به این اثر اضافه خواهد شد، EA پاسخ داد در حال حاضر هیچ نقشه‌ای برای اضافه کردن محتوای جدید به Star Wars Battlefront وجود ندارد. این پاسخ بسیار قاطعانه به نظر می‌رسد گرچه هنوز درها برای عرضه محتوای جدید به صورت کامل بسته نشده‌اند.

گرچه باید گفت که عدم عرضه محتوای جدید برای Star Wars Battlefront 2 چندان عجیب به نظر نمی‌رسد چون EA در کمتر از چند ماه دیگر باید نسخه دوم این اثر را به بازار عرضه کند و این بازی حتما در حال حاضر تمام قدرت تیم سازنده را به خود اختصاص داده است. البته باید گفت که هنوز هم بروز‌سانی مربوط به Star Wars Battlefront منتشر می‌شود که بیشتر به تصحیح مشکلات بازی می‌پردازد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 + هشت =