اخبار بازی

محدودیت عجیب برای PUBG در هند

محدودیت عجیب برای PUBG در هند

وی جی مگ: ظاهرا پلیرهای نسخه موبایل PUBG در هند با پیغامی در بازی مواجه می‌شوند بدین شرح که آن‌ها به مدت طولانی مشغول تجربه بازی بوده و باید برای ادامه آن زمانی دیگر بازگردند. نسخه موبایل این اثر بتل رویال به طور چشمگیری در هند محبوب بوده و پیغام مورد بحث نیز تحت عنوان “Health Reminder” (یادآور سلامتی) ظاهر می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، به نظر می‌رسید این مسئله نوعی تاکتیک برای مقابله با اعتیاد گیمرها به بازی است. اگرچه اکانت رسمی توییتر PUBG Mobile در هند این پیغام را یک ارور خوانده با این حال پلیرها هم‌چنان با این پیغام مواجه می‌شدند. وبسایت Sportskeeda برای اولین بار مسئله محدود مدت زمان بازی گیمرهای نسخه موبایل PUBG در هند را گزارش کرد و گفت که پس از مدت زمان مشخصی از تحربه بازی، دسترسی پلیرها توسط بازی قفل می‌شود. پیام‌های متفاوتی توسط گیمرها در توییتر به اشتراک گذاشته شده که در تمامی موارد زمانی که پلیر دوباره می‌تواند به تجربه بازی ادامه دهد به نمایش در می‌آید.

به دنبال این موارد توییتر رسمی بازی طی پستی اعلام کرد مشکل مورد بحث باید حل شده باشد. این توییت این پیغام را به عنوان مشکل یا ارور سیستم سلامت گیم‌پلی نامید که اکنون حل شده و گیمرها می‌توانند بدون مزاحمت بازی کنند. با این حال حتی پس از این توییت نیز پلیرها اعلام کردند که هم‌چنان با پیام‌های مشابه برای استراحت دادن به خود مواجه می‌شوند. با این حال دیگر دسترسی آن‌ها به بازی قفل نمی‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 + هشت =