اخبار بازی

محل مراحل مختلف بازی Hitman 2 لو رفت

محل مراحل مختلف بازی Hitman 2 لو رفت

وی جی مگ: به نظر می‌رسد که بر اساس اطلاعات فاش محل اتفاقات مراحل مختلف بازی Hitman 2 فاش شده باشد. چیزی که باعث شده ساختار نسخه قبلی از این بازی بسیار جالب به نظر برسد انتخاب بسیار مناسب محل مراحل مختلف بود که در آنها 47 به نقاط مختلف جهان با ظواهر مختلف سفر می‌کرد.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات فاش شده از مراحل مختلف بازی Hitman 2 باعث شده تا به نظر برسد این بازی نیز از تنوع ظاهری برخوردار باشد. در نمایش قبلی بازی ما از حضور میامی در بازی مطلع شدیم. جایی که شاهد برگزاری مسابقات اتومبیل سواری بودیم. گرچه فایل لیک شده که شرکت IO باعث شده که تقریبا اطمینان داشته باشیم Hitman 2 نیز شامل مراحلی در سر تا سر جهان باشد.

اگر این اطلاعات درست باشند مامور 47 اینبار به کشورهای مثل نیوزلند، کلمبیا، هند (بمبئی)، آتلانتیک شمالی و قسمت‌هایی از آمریکای شمالی سفر خواهد کرد. این فایل در حال حاضر از دسترس خارج شده است اما می‌توانید در بخش‌هایی از وب‌سایت ردیت آن را مشاهده کنید. یکی از کاربران ردیت ادعا می‌کند که مکان‌های ذکر شده در این فایل حقیقی هستند و در بازی حضور دارند. IO هنوز این اطلاعات را مورد تایید قرار نداده است و در حالی که هنوز ماه‌ها تا عرضه این اثر باقی مانده باید ببینیم که آیا این شرکت در ادامه و با انتشار اطلاعات بیشتر، مکان‌های مورد نظر را تایید می‌کند یا خیر؟

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده + 4 =