اخبار بازی

محمد علوی: Nintendo در هفت سال اخیر بازی بزرگی نساخته است

محمد علوی: Nintendo در هفت سال اخیر بازی بزرگی نساخته است 1

طراح ارشد استودیوی Respawn Entertainment محمد علوی بعد از اینکه اعلام کرد Titanfall 2 برای Nintendo Switch عرضه نمی‌شود مورد انتقاد قرار گرفت.

در مصاحبه‌ای جدید علوی به صراحت گفت که از طراحی این کنسول خوشش می‌آید. مهمان دیگر این برنامه نیز اشاره کرد که گیمر‌ها می‌توانند حالا بازی‌های بزرگ (AAA Games) را به صورت Handheld بازی کنند، علوی در پاسخ به این ادعا گفت:« بازی‌های بزرگ؟ نینتندو هفت سال است که بازی بزرگی نساخته.»

وقتی در پاسخ به علوی گفته شد که Skyrim روی این کنسول نمایش داشته است او در پاسخ خندید و گفت:« Skyrim واقعا یک بازی بزرگ است (می‌خندد)» علوی در ادامه اشاره کرد که نینتندو در چند سال گذشته در یک کلیشه خاص گیر کرده و بیشتر بازی‌های Handheld می‌سازد. او با لحنی خاص گفت:« باید در این مورد رک و رو راست باشم، نینتندو بازی‌هایش را برای بچه‌ها می‌سازد. قدرت نینتندو آنقدر کم شده است که نمی‌توانند از استودیو‌های Third Party پشتیبانی کنند به خاطر اینکه همه این استودیو‌ها در حال طراحی بازی برای PS4، Xbox One و PC هستند.»

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − 10 =

  • به نظر من نینتندو کار درستی کرد که یه کنسول مثل ps4 و xbox one نداد . ( حتی شاید اگه می خواستن یه کنسول کاملا خانگی بدن کارشون برای ساخت کنسول راحت تر بود )

    من نمی دونم به چه بازی هایی AAA می شه گفت ولی بازی های نینتندو واقعا جذاب هست :yes:

  • دم گرم.یادش بخیر مدرن وارفر یک.چقد خوب بود.طراح بعضی مرحله هاش همین بشر بود.درباره کنسولم راست گفته دیگ.کو قدرت ک بخواد بازی بزرگم داشته باشه؟