اخبار بازی

مدارکی جدید از دنیای بازی The Elder Scrolls 6

مدارکی جدید از دنیای بازی The Elder Scrolls 6

وی جی مگ: شرکت Bethesda بازی The Elder Scrolls 6 را با یک تیزر کوتاه در حین نمایشگاه E3 2018 معرفی کرد. نمایش معرفی این بازی به قدری کوتاه بود که هیچ گونه اطلاعاتی را در خصوص این اثر در اختیار نمی‌گذاشت اما مدارکی که تاکنون به دست آمده‌اند حاکی از آن است که احتمالا دنیای بازی The Elder Scrolls 6 در منطقه Hammerfell جریان خواهد داشت.

به گزارش وی جی مگ، اکنون نیز مدارک جدیدی از سوی کاربران Reddit به دست آمده که احتمال صحت داشتن تئوری‌های موجود پیرامون محل دنبال شدن دنیای بازی The Elder Scrolls 6 را افزایش می‌دهد. کاربران این فروم چهار تصویر، دو تا از تیزر معرفی بازی و دو تای دیگر از The Elder Scrolls Online آپلود کرده‌اند. هنگامی که این تصاویر در کنار یکدیگر دیده می‌شوند می‌توان متصور شد مکان به تصویر کشیده در تیزر بازی The Elder Scrolls 6 در واقع منطقه Hammerfell می‌باشد.

برای مثال به نظر می‌رسد میان یک تصویر از Sentinel City که در The Elder Scrolls Online به نمایش در آمده شباهت‌هایی با شهر ساحلی دارد که تیزر بازی آن را به تصویر کشیده شده بود. هم‌چنین عکس دیگر یک نقشه منطقه Volenfall واقع در Alik’r Desert را در The Elder Scrolls Online نشان می‌دهد که به شدت به قلعه نشان داده شده در ویدئو معرفی بازی The Elder Scrolls 6 شباهت دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × پنج =