اخبار بازی

مدت زمان گیم‌پلی بازی We Happy Few مشخص شد

مدت زمان گیم‌پلی بازی We Happy Few

وی جی مگ: توسعه‌دهندگان انگلیسی بازی We Happy Few یعنی استودیوی Compulsion Games اعلام کردند که برای به اتمام رساندن این بازی به 20 ساعت زمان نیاز است. برای چنین عنوانی مدت زمان خوبی است و به اندازه کافی می‌توان با آن سرگرم شد.

به گزارش وی جی مگ، ناشر بازی یعنی Sam Abbott در صحبتی با GameInformer گفت که مدت زمان بازی در مقایسه با نسخه Early Access که در سال 2016 منتشر شد پیشرفت قابل توجهی داشته است.

به گفته Abbott سیستمی در بازی We Happy Few وجود دارد که تفاوت‌هایی بین تجربه پلیر‌ها ایجاد می‌کند. برای نمونه بعضی از پلیر‌ها ممکن است با یک side quest در بازی مواجه شوند و این مرحله  فرعی برای بعضی از پلیرها ظاهر نشود.

Abbott گفت که تیم سازنده بازی، بخش‌هایی از بازی را که تکراری به نظر می‌رسیدند را حذف کرده‌اند و به همین دلیل زمان مورد نیاز برای به اتمام رساندن بازی 20 ساعت است یعنی اینکه محتواهای موجود برای هر پلیر متنوع و محدود شده است تا به جای ارائه دادن یک بازی طولانی، یک بازی متنوع و سرگرم کننده به دست گیمرها برسد.

این ویژگی با تمایلات توسعه‌دهندگان بازی سازگار است که به تنوع بیشتر اهمیت می‌دهند. بازی We Happy Few برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one در دست توسعه است و قرار است در تاریخ 10 آگوست یعنی 4 روز دیگر منتشر شود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × چهار =