اخبار بازی

مدت زمان گیم‌‎پلی بازی Control مشخص شد

مدت زمان گیم‌‎پلی بازی Control مشخص شد 1

وی جی مگ: استودیو Remedy با توسعه عنوان Control در حال تجربه موارد جدیدی است. آن‌ها علاوه‌بر اینکه وعده تجربه تک‌نفره داستان‌محوری که همواره به واسطه آن شناخته می‌شوند را می‌دهند، روی ارائه جوانب بیشتری از بخش گیم‌پلی تمرکز کرده‌اند. گیم‌پلی تعامل‌پذیر، ساختار طراحی مراحل مترویدوانیا و ماموریت‌های جانبی از جمله مثال‌های این موضوع به شمار می‌روند.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به اینکه بازی دارای محتویات بیشتری نسبت به عناوین گذشته این استودیو است مسلما تجربه آن طولانی‌تر بوده و مدت زمانی بیشتری به طول می‌انجامد. وبسایت GamingBolt به تازگی مصاحبه‌ای با میکائیل کسورینن و بروک مگز که به ترتیب کارگردان و طراح روایت داستانی Control به شمار می‌روند انجام داده و در رابطه با مدت زمان گیم‌پلی بازی از آن‌ها پرسیده است.

سازندگان بازی در پاسخ به این موضوع اظهار کردند با توجه به اینکه Control بازی بزرگ پیچیده‌ای است و می‌تواند به طریق‌های متعددی تجربه شود میزان مشخصی نمی‌توانند برای آن اعلام کنند اما ساخته آن‌ها حدودا بین 15 الی 20 طول خواهد کشید به طوری که پلیر در این زمان می‌تواند برخی از ماموریت‌های جانبی را نیز انجام دهد. عنوان مورد بحث در تاریخ 27 آگوست 2019 (5 شهریور 98) برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC منتشر می‌شود. نشر بازی نیز برعهده کمپانی 505Games خواهد بود.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × پنج =