اخبار بازی

مدیرعامل Microsoft: به فعالیت خود در صنعت بازی ادامه می‌دهیم

مدیرعامل Microsoft: به فعالیت خود در صنعت بازی ادامه می‌دهیم

وی جی مگ: با درآمد 10 میلیارد دلاری در سال گذشته، شرکت مایکروسافت دلیلی موجهی دارد که احساس کند استراتژی به کار گرفته شده در بخش گیم معتبر و مورد تایید مخاطبین قرار گرفته. به همین دلیل اصلا جای تعجب ندارد که مایکروسافت صنعت بازی را به عنوان یک فرصت سودآور ببیند و به فعالیت خود در صنعت بازی ادامه بدهد. ظاهرا آن‌ها سرانجام متوجه شدند برای برداشت بیشتر از این حوزه، باید سرمایه‌گذاری بیشتری را در آن انجام دهند.

به گزارش وی جی مگ، ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت در جریان ارائه گزارش مالی سال مالی این شرکت اظهار کرد مایکروسافت به فعالیت خود در صنعت بازی ادامه داده و این امر شامل سرمایه‌گذاری بیشتر در تمامی بخش‌های آن از محتویات تا انتقال آن به سرویس‌ها و دیگر موارد می‌شود. «در صنعت بازی ما فرصت‌های خود را با استفاده از شیوه‌ای که بازی‌ها تولید و توزیع می‌شوند، تجربه شده و در سرویس‌های مختلف مشاهده می‌شوند دنبال کرده و به همین طریق توانستیم امسال برای اولین بار از درآمد 10 میلیارد دلاری عبور کنیم. ما با شدت بیشتری به سرمایه‌گذاری در این حوزه روی محتویات، مخاطبین و سرویس‌های خود ادامه داده تا بتوانیم گیمرها را به صورت عمیق‌تری با محصولات خود سرگرم کنیم.»

این اظهار نظر عملکرد مطلوب سرویس Xbox Game Pass، افزایش توجه کمپانی به بازی‌های فرست پارتی و تولید دوبرابر کنسول XBOX ONE X را توجیح کرده و توضیح می‌دهد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 − 2 =