اخبار بازی

مدیرعامل Rebellion: بازی‌های تک‌نفره نمرده‌اند

مدیرعامل Rebellion: بازی‌های تک‌نفره نمرده‌اند

این روز‌ها EA برای توجیه مشکلات خود سایه علامت سوالی بزرگی روی بازی‌های تک‌نفره داستانی قرار داده است و این صحبت‌ها باعث شد که واکنش‌های مختلفی ضد EA به وجود آید.

مدیرعامل استودیوی Rebellion در صحبت با  Metro GameCentral توضیحاتی جالب در این مورد ارائه کرده است. Jason Kingsley در مصاحبه خود گفت:« من فکر می‌کنم که تغییراتی در صنعت بازی در حال وقوع است آن هم در سطح کلان. به نظر من همه چه گیمر، مصرف کننده و حتی طراح باید این مورد را در نظر داشته باشیم و نظر خود را در قالب بازخورد ارائه کنیم. من خودم به شخصه دوست دارم که از بازی‌های ساخته شده توسط ما لذت برده شود. مردم این بازی‌ها را تجربه کرده و حتی دوباره آنها را بازی کنند. برای من مهم است که گیمر‌ها در مورد Loot Boxها چه نظری دارند. بازی‌ها امروز از ویژگی‌های داستانی و مالتی‌پلیر استفاده می‌کنند و من دوست ندارم که بازی‌ها صرفا به تجربه مالتی‌پلیر تبدیل شوند.»

او در ادامه اشاره کرد:« بازی‌های تکنفره نمرده‌اند. من فکر می‌کنم که عده‌ای قصد دارند تا به هر شکلی شده شیوه‌ای برای کسب درآمد بیشتر داشته باشند. در حالی که شاید بخش زیادی از اخبار توسط اینگونه خبر‌ها تسخیر شده باشند اما من فکر می‌کنم که گیمر‌ها هیچوقت بازی‌های تکنفره را دور نخواهند انداخت.»

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه + هشت =