اخبار بازی

مدیر انجمن Star Wars Battlefront 2 تهدید به مرگ شد !

کمپانی EA مدتی است که وضعیت خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و حواشی بسیاری برای ساخته جدید آنها یعنی Star Wars Battlefront 2 به وجود آمده. مدتی است که بسیاری از گیمرها نسبت به ساختار پرداخت درون برنامه‌ای این بازی شکایت داشته و حالا این موضوع به وبسایت Reddit نیز کشیده. سازندگان بازی در این وبسایت سعی داشته‌اند که گیمرها را آرام کنند اما کامنت مدیر انجمن بازی با عکس‌العمل منفی بسیاری از کاربرها روبرو شد. در حال حاضر کامنت مت اورت مدیر انجمن Star Wars Battlefront 2 بیشترین میزان رای منفی در تاریخ Reddit را به خود اختصاص داده است.

مت اورت در توئیتر خود توضیح داده که تاکنون 5 تهدید به مرگ را از سوی افراد مختلف به خاطر مسائل پیش آمده، دریافت کرده. جدای از اورت، یکی دیگر از توسعه‌دهندگان بازی مورد نظر نیز 7 تهدید به مرگ دریافت کرده.

اگر تاکنون از حواشی Star Wars Battlefont 2 خبر ندارید باید توضیح دهیم که ساخته جدید EA برای آزاد کردن موارد بسیاری نیاز به پرداخت درون برنامه‌ای دارد. به طور مثال اگر بخواهید با Luke Skywalker یا Darth Vader بازی را تجربه کنید باید 60 هزار واحد پول بازی را خرج کنید. گیمرها این مسئله را مورد بررسی قرار داده و متوجه شده‌اند که برای به دست آوردن 60 هزار واحد پولی داخل بازی باید چیزی حدود 40 ساعت بازی کنید یا البته در روش ساده‌تر از پول واقعی برای آزاد کردن قهرمان‌های ویژه استفاده کنید.

موضوع وقتی جالب می‌شود که بدانید، نسخه ارسال شده برای منتقدها چنین شرایطی نداشته و آزاد کردن قهرمان‌ها در آن آسان‌تر از چیزی است که پیش روی گیمرها قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد که EA قصد داشته با این ترفند حداقل نظر مثبت منتقدها را جلب کند.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × یک =

  • خدایی ea عجب کثیفه?????
    کصافط نسخه ی ساده تر رو واسه ی منقدا فرستاده…عالین اینا
    اتفاقا یادمه یه بار برای منتقدا سویت هتل گرفته بود که بتونن راحت بازی رو نقد کنن و نمره بالاتری به بازی های اشغالش بدن?
    امیدوارم فقط امیدوارم گند نزن به respawn

    • البته این داستان هتل و معمولا EA یا Activision برای بازی‌هایی که آنلاین درست حسابی داره برگزار میکنن تا منتقدها بتونن یه جا جمع بشن و بازی کنن قبل از شروع به کار سرورها. ولی تو همین ماجرای هتل هم قبلا گندکاری زیاد کردن و یه سری از منتقدها گفته بودن که اینا تایم‌های محدود و بی ربطی میدادن به ملت که خسته بودن و درست نمیتونستن بازی کنن

      • اقای طالبیان مرسی بابت اطلاعات…
        خدای اطلاعاتی…خوشم میاد راجب همه چی اطلاعات کاملم داری?از سوت پارک گرفته تا غیره و غیره
        بدون ما خیلی خیلی دوست داریم?
        من و چن تا از دوستام فن هاردکور محمد طالبیانیم???
        واقعا مرسی