اخبار بازی

مدیر بازی Battlefield 4: ما کنسول داران را به حساب نیاوردیم!

gameemag

مدیر ارشد بازی BF4 یعنی آقای لارس گوستاوسن پس از صحبت های بسیاری که در مورد کیفیت این بازی بر روی کنسول ها و مقایسه ی کیفیت بر روی PC، طی مصاحبه ای با MMGN اعلام کرد:

سازندگان بازی، از اشتباهات گذشته درس عبرت گرفته اند. خلق بازی بتلفیلد با توجه به صحبت های کنسول داران، برای تیم سازنده سخت می باشد. زمانی که ما مدرن کامبت 1 را برای ایکس باکس و PS2 ساختیم، این بازی اولین تجربه ی کنسولی ما بود. سپس هم بتلفیلد بد کمپانی 1 ! در بعضی از قسمت های این بازی ما واقعا گند کاشته بودیم و (در واقع) ما کنسول داران را به حساب نیاورده بودیم.

در مسیر جبران این اشتباهات مدیر بتلفیلد 4 ادامه داد:

ساخت یک تجربه عالی بر روی کنسول و نزدیکتر کردن سطح آن به کاری که بر روی PC ارایه می دهیم، هدف اصلی تیم سازنده بتلفیلد بوده است. کاملا مشخص است که بازی از لحاظ طراحی و گیم پلی بر روی PC تفاوت دارد چرا که ما می توانیم از موتور فراست بایت به خوبی بهره ببریم. همیشه این موضوع یعنی کیفیت بازی بر روی PC و ارائه آن بر روی کنسول یک دغدغه بوده است، در مقایسه با بهبود کیفیت بازی بر روی کنسول ها!

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

6 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 3 =

  • 520$ = PS4 + 60$(BF4)+60$(COD)z

    VGA=400$ + CPU=300$ + RAM=50$ + MB=100$ + HDD=50$ + POWER=70$ +DVD-RW=20$ +BF4=60$+COD=60$
    TOTAL PRIZE FOR PC : 1120$
    و حالا تفاوت ها : کال آف که هیچی =همون هست
    تو بتل 4 = DRAW DISTANCE PC کمی بهتر از PS4
    آنتیالیزینگ PCکمی بهتر از PS4
    رزولیشن صفحه در PS4 = 1080Pدر PC = بسته به VGA که اگه 400 $ باشه حتی کمتر از این هاست!!!!!

    نتیجه گیری بات خودتان

  • پیشنهاد من اینه کنسول دراها لب ها رو غنچه کنند تا یه مدتی سکوت اختیار نمایند :دی
    همیشه گفتم و خواهم گفت: “هیچ وقت هیچ کنسول یا ابزاری نخواهد توانست پی سی رو از رده خارج کنه”
    نه لپ تاپ، نه تبلت نه کنسول

  • با عرض سلام و خساه نباشید
    آقا میثم من میخوام بدونم چجوری میشه واسه پی اس و ایکس باکس برنامه نویسی کرد و از موتور های آماده استفاده نکرد سیستم عامل این کنسول ها چجوریه؟از کمپومنت های دایرکت اکس یا اپن جی ال استفاده میکنن؟تو سایت ها چیزی پیدا نکردم تو رو خدا راهنمایی کننین

    • یا خدا!!!!
      سلام
      من از کجا بدونم. من چیزی از برنامه نویسی نمیدونم.
      ولی اینو میدونم که اگر میخوای برای xbox بازی سازی کنی باید devkit داشته باشی و یا اینکه خروجی بازیت رو برای xbox به مایکروسافت بفرستی تا تست کنن و برای xbox ساین بشه تا اجرا بشه. در مورد ps هم همینطوره. دقیقا همین کار رو باید بکنی.
      بسیاری از موتورهای بازی خروجی برای این کنسولها دارن. یونیتی یا یو دی کی یا بقیه موتورها. حتی شنیده بودم موتور دو بعدی ساز گیم میکر هم تو ورژن آخرش خروجی داره برای کنسولها (شنیده بودم و ندیدم)
      ولی کلا اینکه میگی نمیخوای موتور آماده استفاده کنی کاملا اشتباهه.
      چرخ یکبار اختراع شده. وقتت رو برای اختراج مجدد اون نباید تلف کنی.
      بهتره که از موتورهای فوق العاده ای که حاضر و اماده هست استفاده کنی و وقتی رو که صرف ساخت موتور میکنی صرف بازیت کنی. اشتباه اکثر بازی سازای ایرانی رو نکن. که سه سال پیش اینو بهشون میگفتیم ولی مسخرمون میکردن.