اخبار بازی

مدیر عامل یوبی سافت : کنسول های نسل هشتم آخرین نسل کنسول ها نیستند !!

مدیر عامل یوبی سافت : کنسول های نسل هشتم آخرین نسل کنسول ها نیستند !! 1

مدیر عامل اجرایی شرکت بازی سازی و منتشر کننده معروف بازی های ویدیویی یوبی سافت یعنی آقای Yves Guillemot عقیده دارد که کنسول های نسل آینده ( PS4 و XBOX 360 و Wii U ) خاتم کنسول ها نیستند و آخرین نسل کنسول های بازی های ویدیویی نمی باشند. او در مصاحبه ای که با سایت CVG داشته این چنین گفته که:

” این درست هست که کنسول های نسل آینده چشمان بسیاری از ما را به سوی خودش جلب کرده اما با این حال تمرکز کاملی بر روی سیستم های ابری در این کنسول ها صورت نگرفته است. اگر سیستم های ابری را به صورت کامل در کنسول ها ببینیم دیگر کاهش کیفیتی در بازی ها وجود نخواهد داشت و با افزایش پهنای باند اینترنت دارندگان کنسولها ، می توان بازی را با حداکثر کیفیت و سرعت بازی های آنلاین به گیمر ها ارائه داد که این کار تنها در صورتی موفق می شود که زیر ساخت های آن ( استفاده از سیستم های ابری به صورت یک سیستم جا افتاده و مردم پسند ) تکمیل شوند. من هنوز فکر می کنم که این کنسول هایی که به تازگی رونمایی شدند در سطحی نیستند که بتوانند آخرین نسل کنسول ها باشند. به خاطر اینکه هنوز می شود در کنترل کردن کنسول و بازی هایش ابتکارات جدیدی ارائه داد و کنسول را بسیار پیشرفته تر جلوه داد.”

Guillemot همچنین گفت که :

” با این حال ما از رونمایی از این کنسول ها بسیار خرسندیم چون زمان بسیار طولانی منتظر دیدن این نوع از کنسول ها بوده ایم . اگر واقعا چیزی که از پردازش واقعی بازی های روی این کنسولها  و رابط کاربری راحت و مشتری پسند آنها دیدیم در عمل واقعی باشند حتما در زمینه بازاریابی ، کنسول های نسل آینده بسیار موفق ظاهر خواهند شد. من فکر می کنم که سیستم های ابری قسمت های مهمی از اصول ها بازی های ویدیویی را تغییر می دهند و با افزایش استفاده مردم از اینترنت و افزایش پهنای باند اینترنت جهانی به سرعت این سیستم اثر خود را بر روی کنسول ها به صورت بسیار دیدنی می گذارد و فکر کنم که تا 5 سال آینده این تغییرات را می بینیم.”

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده − 11 =