اخبار بازی

مدیر نشر Activision این شرکت را ترک می‌کند

مدیر نشر Activision این شرکت را ترک می‌کند

وی جی مگ: آقای Eric Hirshberg مدیر نشر شرکت Activision اعلام کرد با اتمام قراردادش با این شرکت در تاریخ 31 مارس 2018، کمپانی Activision را ترک خواهد کرد.

Hirshberg چه در پشت صحنه این شرکت چه در معرفی عناوین آن نقش مهمی را داشته است. یه گزارش وی جی مگ، او تقریبا تمامی آنونسمنت‌ بازی‌های این شرکت را انجام می‌داده و از مثال‌های آن می‌توان به Destiny 2 و Call of Duty: WWII اشاره کرد که هردو در سال گذشته منتشر شدند. Hirshberg در رابطه با جدایی‌ش از شرکت Activision این‌گونه اظهارنظر کرد « فعالیت به عنوان مدیر نشر مجموعه Activision برای من افتخار بزرگی بود. Activision شرکت بزرگی است که تجربه‌های بزرگی نیز برای طرفداران خود مهیا می‌کند که در این مقیاس نظیر آن جود ندارد. من چیزی جز تحسین تیم فوق‌العاده‌ای که افتخار رهبری آن را داشته‌ام برای گفتن ندارم. از Bobby Kotick بابت فرصتی که به من داد قدردانی می‌کنم»

Bobby Kotick مدیر شرکت Activision در ارتباط با جدایی Hirshberg چنین بیانیه‌ای منتشر کرد « در طول تصدی Eric Hirshberg ما عملکردی تاریخی و موفقیتی بزرگ به دست آوردیم. او مدیر الهام‌بخشی بوده و ما دلتنگ پایداری و نوآوری کاری او هستیم. او همیشه حمایت و قدردانی مرا همراه خود خواهد داشت.»

در هنگام نشر این خبر، شرکت Activision تاکنون مدیر نشر جدیدی برای جایگزینی Eric Hirshberg معرفی نکرده است.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × پنج =