اخبار بازی

مدیر EA همچنان به حواشی Star Wars Battlefront 2 پاسخ می‌دهد !

مدیر EA همچنان به حواشی Star Wars Battlefront 2 پاسخ می‌دهد !

وی جی مگ: آقای Patrick Soderlund مدیر شرکت EA در مصاحبه اخیر خود با وبسایت The Guardian باز هم به حواشی Star Wars Battlefront 2 پاسخ داده و توضیحاتی در خصوص لوت‌باکس‌ها و سیستم پرداخت درون برنامه‌ای که در این بازی استفاده می‌شد ارائه کرد.

به گزارش وی جی مگ، طبق گفته‌های Soderlund که به عنوان معاون اجرایی استودیوهای جهانی EA در این شرکت فعالیت می‌کند استودیو DICE قصد نداشت تا با ساخت Star Wars Battlefront 2، یک ماشین جمع‌آوری و ذخیره پول برای خود بسازد. «من فکر می‌کنم در در زمینه‌ کارهای خلاقانه وقتی شما یک تیم بزرگ را اداره می‌کنید، فرقی نمی‌کند مربوط به تولید یک بازی باشد یا حتی فیلم، باید متوجه این مسئله باشید که هر کاری که شما انجام می‌دهید لزوما موفقیت آمیز نخواهد بود.»

«وقتی اوضاع طیق آنچه شما تصور می‌کردید پیش نمی‌رود، باید در برابر هر آنچه که اتفاق خواهد افتاد متواضع باشید و در برخورد با خود و نتیجه امر، رویکرد صادقانه‌ای را در پیش بگیرید و سعی کنید در مرحله بعد عملکرد بهتری را از خود نشان دهید. اتفاقی که برای بازی ما یعنی Star Wars Battlefront 2 افتاد مثالی از یک تغییر بود که نتیجه مثبتی به همراه نداشت. تردیدی در این حقیقت وجود ندارد که ما تصمیماتی گرفتیم که اکنون که به آن فکر می‌کنم نباید آن‌ها را اتخاذ می‌کردیم. نه تیم سازنده بازی و نه شرکت EA هیچ کدام قصد نداشتند با توسعه Star Wars Battlefront 2، یک ماشین جمع‌آوری پول ساخته و تنها از مردم پول دریافت کنند. زیرا این تنها برداشتی بود که پلیرها و دیگر مردم از بازی ما داشتند.»

منبع: Gamepur.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − شش =