اخبار بازی

مدیر Nintendo از بازی Metroid Prime 4 و N64 Mini می‌گوید

مدیر Nintendo از بازی Metroid Prime 4 و N64 Mini می‌گوید

وی جی مگ: شرکت نینتندو در مراسم E3 2018 با عناوینی چون Super Smash Bros. Ultimate حضور پیدا کرد. اما مواردی وجود داشتند که در این نمایشگاه اشاره‌ای به آن‌ها نشد. از جمله بازی Metroid Prime 4 و N64 Mini که طرفداران برای شنیدن اخباری در رابطه با این موارد بسیار مشتاق بودند.

به گزارش وی جی مگ، مدیر نینتندو آقای Reggie Fils-Aime به خوبی از این موارد و اشتیاق‌ها آگاه است. ایشان در صحبت با نشریه Game Informer در خصوص بازی Metroid Prime 4 و N64 Mini توضیحاتی ارائه کرد البته بدون آن که اطلاعات چندانی از این پروژه‌ها به اشتراک بگذارد. Fils-Aime توضیحات خود را با صحبت درباره Metroid Prime 4 آغاز کرد که چرا این اثر در E3 امسال نمایشی نداشته است. «سال گذشته برای ما بسیار مهم بود تا به طرفداران سری Metroid این پیام را برسانیم که نسخه جدید این فرنچایز در حال توسعه است. همان‌طور که ما بازی Metroid: Samus Returns را برای کنسول دستی 3DS به نمایش گذاشتیم.

ما نمی‌خواستیم طرفداران ما بگویند شما به تازگی یک پلتفرم جدید عرضه کردید. چه زمانی یک نسخه از Metroid را برای آن منتشر می‌کنید؟ ما اعلام کردیم که این بازی در دست ساخت است. ما می‌خواستیم کنفرانس امسال را به عناوینی اختصاص دهیم که که در طول سال جاری و اوایل سال آینده عرضه خواهند شد. در هر صورت Metroid Prime 4 در حال توسعه بوده و روند پیشرفت آن به خوبی دنبال می‌شود.»

اما در خصوص کنسول N64 Mini آقای Reggie Fils-Aime در حالی که امیدها را برای عرضه آن زنده نگه داشت تصمیم گرفت به صحبت درخصوص سایر پلتفرم‌های این شرکت بپردازد. «ما می‌دانیم که طرفداران ما عاشق میراث محتویات ما هستند. ما به مدت 40 سال است که در این صنعت مشغول فعالیت هستیم و می‌دانیم که محتویاتی را در اختیار داریم که به واسطه آن می‌توانیم مخاطبین خود را غافل‌گیر نماییم. از تمامی این موارد آگاه هستیم. پس بهتر است منتظر باشید. در حال حاضر ما تصمیم داریم اولویت تمرکز خود را به کنسول NES Classic اختصاص دهیم تا تمامی مخاطبین ما بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. SNES Classic نیز در اولویت بعدی ما قرار دارد.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − شش =