اخبار بازی

مراحل پایانی ساخت Frostpunk آغاز شد

مراحل پایانی ساخت Frostpunk آغاز شد

وی جی مگ: استودیو لهستانی 11bit Studios که با عنوان This War of Mine شناخته می‌شود و کمک در ساخت Tower 57 را نیز در کارنامه دارد چند سالی است که روی عنوانی city builder/survival با نام Frostpunk کار می‌کند. در این بازی پلیر باید پس از یخبندانی عظیمی که دنیا را فرا می‌گیرد سعی کند تا شهر خود را زنده نگه دارد. این بازی پیش از این قرار بود تا در سال 2017 منتشر شود اما تا 2018 تاخیر خورد. آن‌طور که به نظر می‌رسد برای عرضه بازی لازم نیست تا زمان بیشتری را منتظر بمانیم زیرا استودیو سازنده اعلام کرده است وارد مراحل پایانی توسعه خود شده است.

به گزارش وی جی مگ، طبق گفته آقای Przemyslaw Marszal کارگردان هنری عنوان Frostpunk، تاریخ عرضه بازی و تریلری جدید از آن در هفته‌های پیش‌رو منتشر خواهد شد زیرا بازی تقریبا آمده شده است. « ساخت این بازی سفر طولانی برای ما بود و من خوش‌حالم که Frostpunk به مراحل پایانی توسعه خود رسیده است. بازی به مخلوط بی‌سابقه‌ای از ژانر بقا، شهرسازی و شبیه‌ساز اجتماعی بدل شده است. به زودی تریلر جدیدی از بازی با نام Irreversible منتشر و تاریخ عرضه بازی نیز اعلام خواهد شد.»

هم‌چنین اسکرین‌شات‌هایی نیز از این بازی منتشر شده است که می‌توانید در زیر مشاهده کنید. Frostpunk قرار است برای PC و MAC انتشار یابد.

مراحل پایانی ساخت Frostpunk آغاز شد

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × پنج =