اخبار بازی E3 2018

مرحله جدید بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy معرفی شد

مرحله جدید بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

وی جی مگ: اکتیویژن به صورت رسمی مرحله جدیدی از بازی Crash bandicoot N. Sane Trilogy معرفی کرد که نام آن «Future Tense»  است که برای پلتفرم های PC، PS4، Xbox one x  وNintendo Switch در 29 جولای منتشر می شود.

به گزارش وی جی مگ، این مرحله توسط Vicarious Visions  توسعه یافته. Future Tense سه نوع چالش اضافی به بازی Crash Bandicoot می آورد: چالشی با دنیای آینده، جاخالی دادن به راکت ها ، از بین بردن ربات ها  و فرار از لیزر ها   هنگامی که در حال بالا رفتن از یک آسمان خراش هستید. این مرحله جدید، به مرحله ی آبشار از Crash Bandicoot اوریجینال که منتشر نشد ادای احترام می کند. به زودی طرفداران این فرانچایز مرحله جدیدی دریافت می کنند که حتی حرفه ای ترین طرفداران این بازی را به چالش می کشد.

به اضافه در Future Tense شخصیت Crash و Coco  با دشمنان یکسان وخطرناکی با روش های جدید و  سرگرم کننده رو به رو می شوند. بازیکن ها عاشق بازی کردن heart-racing و بالا رفتن در مرحله برای یافتن جاهای مخفی می شوند که شامل یک چالش به نام Death Route خواهند بود. Future Tense با پلتفرم جدید در Warped room در دسترس خواهد بود. Warped در هر نقطه در روند بازی قابل بازی است.

Jennifer Oneal در این باره می گوید: «اضافه کردن مرحله جدید به بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy چیزی بود که ما همیشه می خواستیم انجام دهیم و با معرفی Future Tense به گیمرها چیز جدیدی برای بازی دادیم که به صورت مولتی پلتفرم است.» همچنین طراحان این مرحله Ben Dorsey و  Stephen Ivanauskas می گویند: «ما امیدواریم Future Tense به گیمرها حس خوب روزهای قدیم را بدهد درست مانند زمانی که برای اولین بار این بازی را تجربه می کردند» و همچنین frankly  چنین نظری دارد که ساخت مراحل Crash Bandicoot بسیار سرگرم کننده است.

در 29 جوئن کاربران Xbox one، PC، Switch می توانند «Stormy Ascent»  را دانلود کنند که یک مرحله ناتمام از بازی اوریجینال است. کاربران PS4 قبلا می توانستند که این مرحله را برای مدت محدود دانلود کنند با این حال این مرحله به Psn Store باز خواهد گشت که به صورت رایگان در تاریخ 12 جوئن دردسترس خواهد بود. این بازی هم اکنون برای PS4 در دسترس است و در 29 جوئن برای پلتفرم های PC، PS4، Xbox one x و Nintendo Switch  منتشر می شود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 5 =