اخبار بازی

مرحله عرضه نشده برای Crash Bandicoot N.Sane Trilogy معرفی شد

مرحله عرضه نشده برای Crash Bandicoot N.Sane Trilogy معرفی شد

شب گذشته شرکت Activision همراه با استودیوی Vicarious Visions یک هدیه بسیار جالب برای هواداران قدیمی Crash Bandicoot منتشر کردند.

این هدیه در واقع یک مرحله از بازی اصلی این سری به نام Stormy Ascent است که به مدت محدود و تا تاریخ 19 آگوست به صورت رایگان در اختیار خریداران Crash Bandicoot N.Sane Trilogy قرار خواهد گرفت. بعد از این تاریخ برای تهیه این مرحله باید 3 دلار بپردازید.

این مرحله در واقع توسط استودیوی Naugh*ty Dog برای بازی اول این سری در حال طراحی بود اما این استودیو هیچ وقت ساخت آن را به پایان نرساند. طول این مرحله 4 برابر بیشتر از هر مرحله‌ای است که در بازی نخست گنجانده شده بود. این مرحله بسیار بسیار سخت است و حتی سازندگان خود بازی در Vicarious Visions نیز برای تمام کردن این مرحله به 60 بار تست نیاز داشتند. این مرحله اولین بار توسط Naughty Dog طراحی شده بود اما قبل از اینکه آنها دیسک گلد شده بازی را برای انتشار تحویل سونی دهند، از بازی حذف شد.

نکته جالب در مورد این مرحله این است که در فروشگاه Playstation در انتهای آدرس اینترنتی شاهد CRASHNSANELEVEL1 هستیم. با توجه به شماره گذاری این مرحله آیا باید شاهد عرضه شدن مراحل جدیدی در آینده باشیم؟

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − 16 =