اخبار بازی E3 2018

مرحله مخفی جدیدی به بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy اضافه می‌شود

مرحله مخفی جدیدی به بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy اضافه می‌شود

وی جی مگ: از زمان عرضه تاکنون بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy توانسته به خوبی نظر مخاطب‌های ژانر پلتفرمر و البته طرفداران قدیمی Crash Bandicoot را جلب کند. بازسازی سه قسمت اول این مجموع بازی موفق که قرار است به زودی برای PC، Xbox One و Nintendo Switch نیز عرضه شود. با توجه به همین موضوع اطلاعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد احتمالا مرحله مخفی جدیدی به بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy اضافه می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، زمانی برای اولین‌بار بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy روی PS4 عرضه شد، در ادامه سازندگان آن از مرحله‌ای حذف شده از نسخه اصلی با نام Stormy Ascent رونمایی و آن را به بازی اضافه کردند. مرحله‌ای که طبق گفته سازندگان بازی اصلی نهایتا در بسته نهایی جای نگرفته بود. حالا اما اطلاعاتی از یک وبسایت نزدیک به نینتندو لو رفته که نشان می‌دهد جدای از Stormy Ascent احتمالا یک مرحله مخفی جدید نیز به این بازسازی اضافه می‌شود.

هنوز هیچ چیز تایید نشده اما به نظر می‌كسد که نام این مرحله Future Tense است و فعلا در دسترس دارندگان Nintendo Switch‌ قرار می‌گیرد. با این حال کمپانی Activision اعلام کرده که بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در E3 2018 حضور دارد و انتظار می‌رود که مرحله جدید این اثر در جریان مهم‌ترین رویداد صنعت بازی معرفی شود. بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy برای PC، Xbox One و Nintendo Switch در 29 ژوئن (8 تیر) منتشر می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 − چهار =