اخبار بازی

مروری کوتاه بر روز نخست نمایشگاه Blizzcon

مروری کوتاه بر روز نخست نمایشگاه Blizzcon 1

هر ساله شرکت Blizzard همایشی با نام Blizzcon را برگذار می‌کند و طی آن به معرفی بازی‌های جدید می‌پردازد. شب گذشته بیلیزارد همایش امسال خود را آغاز کرد. در شب گذشته بازی جدیدی معرفی نشد اما بیلیزارد تمام تمرکز خود برای پشتیبانی هر چه بهتر از آثار خود به نمایش گذاشت. در این مطلب خبر‌های مهم این همایش را پوشش خواهیم داد

Diablo 3

قبل از شروع همایش Blizzcon شایعات زیادی مبنی بر معرفی نسخه چهارم از این سری توسط بیلیزارد به گوش می‌رسید. بیلیزارد بار دیگر توانست تا همه را شگفت زده کند. در نمایش‌های انجام شده مشخص شد که حتی خبری از بسته الحاقی جدیدی برای Diablo 3 نیست و آنها رویه دیگری را برای این بازی در نظر گرفته‌اند. در ابتدا مشخص شد که طی اتفاقی به نام The Darkening of Tristram گیمر را به گذشته خواهد برد. جایی که گیمر مجبور می‌شود تا با Bossها و دشمنان اولین بازی دیابلو روبرو شود! بله بیلیزارد قصد دارد تا نسخه اول دیابلو را در Diablo 3 بازسازی کند. اطلاعات بیشتری از این ویژگی منتشر نشده است اما تجربه دوباره نسخه اصلی دیابلو می‌تواند یک تجربه منحصر به فرد باشد. بسیاری از گیمر‌ها سالیان زیادی است که خواستار بازسازی نسخه اصلی بازی هستند. همچنین مشخص شد که به‌روزرسانی جدید Diablo 3 هفته آینده در سرور‌های تست امتحان خود را پس خواهد داد. همچنین مشخص شد که شخصیت Necromancer به دنیای دیابلو بازخواهد گشت. Necromancer یکی از شخصیت‌های محبوب سری دیابلو است که به خاطر طراحی Witch Doctor در Diablo 3 مورد استفاده قرار نگرفت. به‌روزرسانی مربوط به شخصیت با نام Rise of The Necromancer در سال 2017 عرضه خواهد شد. زمان دقیق‌تری از این به‌روزرسانی منتشر نشده است و به احتمال فراوان گیمرها برای تجربه این کلاس مجبور به خرید آن خواهند شد گرچه بیلیزارد هنوز قیمتی برای آن اعلام نکرده است.

necromancers-may-be-coming-to-diablo-3_rw7m

Overwatch

اثر جدید بیلیزارد که موفقیت‌های بی‌شماری را کسب کرده و در چند ماه گذشته به یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در بین گیمر‌ها تبدیل شده است. در ابتدا شخصیت جدید و قابل بازی برای این اثر با نام Sombra  معرفی شد. این شخصیت در نمایشگاه قابل بازی بود و گیمر‌ها می‌توانستند تا آن را مورد آزمایش قرار دهند. همچنین نقشه جدیدی برای این بازی با نام Eco Point Antarctica معرفی شد که به صورت 1v1 و 3v3 قابل بازی خواهد بود. استدیو سازنده خبر از عرضه مود‌های جدید برای این بازی دادند. در ادامه مشخص شد که نام یکی از این مود ها Arcade Mode خواهد بود. تمام محتویات معرفی شده برای این بازی از هفته آینده در سرور تست قابل آزمایش عمومی است.

sombrathumb2-1477960458395_1280w

Heroes of The Storm

بازی نسبتا نوپا و جدید بیلیزارد، آهسته و پیوسته در حال حرکت است. این بازی سبک Moba  را با تغییرات زیادی مواجه کرده است و به همین دلیل پذیرش این اثر به عنوان یک Moba خوب برای بسیاری سخت بوده است. اما در یکسال گذشته شاهد پیشرفت چشم‌گیر این بازی میان گیمرها بوده‌ایم. بیلیزارد نیز Heroes of The Storm را تنها رها نکرده است و نمایش‌های جذابی از این اثر در Blizzcon داشت. در ابتدا مود جدیدی برای نقشه Blackheart’s Revenge معرفی شد. مودی که تمامی قوانین سبک Moba را به چالش کشیده است. در این مود فقط یک تیم دارای پایگاه است! در این مود یک تیم همواره مدافع و تیم دیگر مهاجم خواهد بود. همچنین دو شخصیت محبوب Varian و Ragnaros  از دنیای وارکرفت در آینده به این بازی اضافه خواهند شد. طبق زمانبدنی اعلام شده Varian در روز پانزدم نوامبر و Ragnaros در ماه دسامبر به این اثر اضافه می‌شوند. همچنین بیلیزارد در بازه زمانی پانزدهم نوامبر تا چهارم ژانویه برای کسانی که به بازی با دوستان خود می‌پردازند، جوایزی در نظر گرفته است.

blackhearts-bay

Hearthstone

بازی کارتی بیلیزارد با مضمون دنیای وارکرفت روزهای خوبی را سپری می‌کند. بیلیزارد تصمیم گرفته است تا بسته الحاقی جدیدی با نام Mean Streets of Gadgetzan را برای این بازی عرضه کند. این بسته الحاقی مانند گذشته شامل کارت‌ها و Boss fight های جدید خواهد بود. این بسته الحاقی ماه آینده منتشر خواهد شد.

3026724-hearthstonecardsleaving_upt2015_20160324

Starcraft II

بر خلاف دیگر آثار بیلیزارد که شاهد عرضه و یا ساخت محتوی جدید خواهند بود، Starcraft II چیزی برای عرضه نداشت. در نمایش‌های انجام شده برای Starcraft II بیشتر به هوش مصنوعی و پیاده‌سازی آن توسط هر شخصی در میان گیمر‌ها صحبت شد. انتظار نمی‌رود تا نمایش هیجان انگیزی در مورد Starcraft II حتی در روز دوم انجام شود زیرا این بازی فرآیند زمانی خود را گذرانده و هر دو بسته الحاقی آن به بازار عرضه شده است. گرچه شاید صحبت‌های کوچکی در مورد آینده این بازی انجام شود.

36190303starcraft21105151280-1447460464352

World of Warcraft

دنیای وارکرفت به تازگی شاهد عرضه بسته الحاقی به نام لیژن بوده است. این بسته الحاقی توانسته تا نظر مثبت منتقدان و گیمر‌ها را به خود جلب کند. یکی از مشکلات همیشگی دنیای وارکرفت فاصله زمانی زیاد بین به‌روزرسانی‌های مختلف آن بود که باعث می‌شد این بازی برای بسیاری از گیمرها تکراری شود. اما استدیو سازنده این بازی اینبار قول داده است تا با عرضه به‌روز رسانی‌های پی در پی بازی را برای همیشه تازه و شاداب نگه دارد. نزدیک به 3 ماه از عرضه این بازی می‌گذرد و به نظر می‌رسد که سازندگان این بار روی حرف خود ایستاده‌اند. به‌روزرسانی جدید این بازی هفته پیش روی سرو‌رها قرار گرفته است و اینک آنها در Blizzcon از آینده این بسته الحاقی می‌گویند. آنها در مورد به‌روز رسانی 7.1.5 صحبت کردند. در این به‌روز رسانی برخی از قسمت‌های بازی شاهد ارتقا گرافیکی خواهند بود. همچنین این به‌روز رسانی  قرار است تا تعطیلات کوچکی را به تقویم بازی اضافه کند که مانند تعطیلات موجود در بازی نخواهد بود. اولین تعطیلات مربوط به گرامیداشت Ahn’Qarj خواهد بود که چیزی حدود یک یا دو روز به طول می‌انجامد. همچنین مشخص شد که در به‌روز رسانی 7.2 به مقبره سارگراس بازخواهیم گشت. Raid جدید Nighthold نیز با 9 باس جدید به بازی اضافه خواهد شد. اطلاعات منتشر شده در مورد آینده بسته الحاقی لیژن به حدی زیاد و وسوسه انگیز است که از حوصله این مقاله خارج است. فقط باید بگوییم که به نظر می‌رسد بیلیزارد بعد از چندین سال وعده دادن به گیمر‌ها اینبار به قول خود عمل کرده است.

legionwhatsnext029

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار + نوزده =