اخبار بازی

مرگ گیمری که 24 ساعت متداوم World of Tanks بازی کرد

مرگ گیمری که 24 ساعت متداوم World of Tanks بازی کرد 1

یکی از استریمر‌های وب‌سایت Twitch به نام Brian Vigneault که با نام Poshybird شناخته می‌شد با انجام ماراتون 24 ساعته استریم کردن بازی World of Tanks جان خود را از دست داد!

در حین این استریم و در ساعت 3.30 بامداد روز 19 فوریه، Vigneault بعد از 22 ساعت استریم بدون وقفه میز خود را ترک کرد اما دیگر هیچ‌وقت به سمت میز بازنگشت! این پدر 35 ساله در حالی به کار استریم 24 ساعته می‌پرداخت که تمام پول به دست آمده از این کمپین برای برآورده کردن آرزوهای کودکان صرف می‌شود. (این موسسه معمولا آرزو‌های کودکان سرطانی که امکان زنده ماندن برای آنها بسیار پایین است را برآورده می‌کند.)

در حالی که Vigneault برای ادامه استریم به جلوی دوربین بازنگشت، بسیاری از بیننده‌ها و مدیران این ماراتون به این فکر بودند که Vigneault به خواب فرو رفته اما یکی از دوستان او با خاطر نگرانی از طریق Discord با Vigneault تماس گرفت اما در جواب فهمید که او جان خود را از دست داده است. علت مرگ او توسط پلیس در حال بررسی است اما احتمال اینکه او به قتل رسیده باشد بسیار کم است.

همچنین تیم FAME که Vigneault یکی از اعضای آن بود با انتشار اعلامیه‌ای اندوه خود را برای از دست دادن دوستی خوب و گیمری بسیار حرفه‌ای ابراز کردند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده + 18 =