اخبار بازی

مساحت شهرهای Metro Exodus مشخص شد

مساحت شهرهای Metro Exodus مشخص شد

وی جی مگ: Metro Exodus سومین بازی از سری موفق Metro خواهد بود. این بازی توسط تیم 4A Games ساخته شده و توسط Deep Silver منتشر خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، این بازی اولین بار در E3 گذشته در کنفرانس شرکت مایکروسافت معرفی شد اما در نهایت مشخص شد که Metro Exodus برای PS4 و PC نیز منتشر می‌شود و حتی نمایش انجام شده روی PC در حال اجرا بوده است. بعد از آن هم حتی در The Game Awards 2017 نمایش کوتاهی از Exodus انجام شد. با توجه به سابقه بسیار خوب سری Metro گیمر‌ها به شدت منتظر عرضه شدن نسخه جدید هستند اما در حال حاضر واقعا اطلاعات چندانی از این اثر که در سال 2018 منتشر خواهد شد وجود ندارد.

در مصاحبه جدید مجله Playstation Magazine با تهیه کننده استودیوی 4A Games یعنی John Bloch به نظر می‌رسد که اطلاعاتی کوتاه از این بازی منتشر شده است. در ابتدا باید گفت که تیم سازنده Exodus را به صورت Open World خواهد ساخت و Bloch نیز در مصاحبه جدید خود بیشتر روی این مورد مانور داده است. Bloch در ابتدا اشاره کرد که Metro Exodus بازی بسیار بزرگی خواهد بود که هر کدام از شهر‌های آن تقریبا 3 الی 4 کیلومتر مربع خواهند بود. تمام قسمت‌های نقشه برای همه گیمر‌ها قابل گشت و گذار است. حالا گیمر‌ها می‌توانند حس و حال بسیار عالی دو نسخه قبل را به حالت Sandbox تجربه کنند.

در مورد بخش داستانی Bloch اعلام کرد که گیمر در طول بازی با جوامع، ادیان و نسل‌های جهش‌ یافته جدیدی آشنا خواهد شد. همچنین مناطق جدیدی نیز برای Metro Exodus طراحی شدند. به نظر می‌رسد به خاطر تغییرات به وجود آمده روایت داستان بسیار عمیق‌تر از Metro 2033 و Metro Last Light باشد. Bloch در انتها اشاره کرد که گیمر در دنیای Exodus آزادی عمل بسیار زیادی خواهد داشت و همچنین قابلیت تصمیم‌گیری در این اثر وجود دارد که در نهایت روی پایان داستان تاثیرگذار است. Metro Exodus برای عرضه در پاییز سال 2018 روی PC، PS4 و Xbox One آماده‌ می‌شود.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − 13 =