اخبار بازی

مسترچیف نفش کلیدی در سریال Halo دارد

نفش کلیدی در سریال Halo

وی جی مگ:  احتمالا تا الان خبر‌هایی در مورد سریال Halo خوانده‌اید که این سریال بر اساس یکی از پرفروش‌ترین فرانچایز‌ها با همین نام ساخته می‌شود. بعضی از طرفداران بازی‌ در مورد Master Chief سوالی داشتند که آیا به عنوان شخصیت اصلی در این سریال ظاهر می‌شود یا خیر. البته اطلاعات زیادی از این سریال منتشر نشده است.

به گزارش وی جی مگ، به نظر می‌رسد که Master Chief قرار است در این سریال نقش بزرگی داشته باشد. با توجه به گزارشی از IGN، اعلام شد که این قهرمان قرار است دراین سریال ایفای نقش کند و نقش بزرگی خواهد داشت.

رئیس برنامه ریزی شبکه Show Time یعنی Gray Levin تائید کرد که Master Chief قرار است به عنوان شخصیت اصلی ظاهر شود و در سال 2020 این سریال پخش خواهد شد.

Levin و مدیرعامل Show time یعنی David Nevins چیز‌های بیشتری از سریال برای گفتن داشتند. «ژانر این سریال متفاوت خواهد بود، این سریال مربوط به آینده است و سبک آن علمی تخیلی برپایه‌ فضای بیرون از کره زمین است و تخیلی نیست.» Nevins در ادامه توضیح داد که زمان زیادی طول کشید تا فیلم‌نامه را آماده کنیم ولی حس می‌کنیم که چیز جالبی در دست داریم که متعلق به شبکه Show Time  است که کارکتر‌های آن داستان عمیقی دارند و قرار است یک سریال بزرگ نمایش داده شود.

Levine در این مورد گفت ما تصمیم هوشمندانه‌ای گرفتیم که نویسند‌ه‌ای استخدام کردیم که با عناوین علمی-تخیلی شناخته نمی‌شود و همچنین در فیلم‌های جنگی نیز شناخته شده نیست چرا که این نویسنده برای فرانچایز Halo کاملا مناسب است و می‌خواستیم که این داستان به گونه‌ای نوشته شود که مطمئن شویم که متعلق به شبکه Show Time‌ است. همان‌گونه که David گفت امید و رویای ما این است تا این سریال به قدری بزرگ باشد تا هم طرفداران Halo از آن راضی باشند و هم طرفداران سبک درام شبکه Show Time.

بسیاری از طرفداران به خاطر حضور Mater Chief هیجان‌زده شده‌اند. حالا یک سوال باقی مانده تا به آن جواب داده شود. چه کسی قرار است نقش او را بازی کند؟ آیا یک بازیگر در لباس که هیچ‌وقت چهره‌ او را نخواهیم دید یا اینکه نیازی به مخفی کردن چهره او وجود ندارد. برای اطلاعات بیشتر باید منتظر بمانیم.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده + 11 =