اخبار بازی

مشخصات گرافیکی نسخه PC بازی Monster Hunter World

نسخه PC بازی Monster Hunter World

وی جی مگ: در پی تائید  بازی Monster Hunter World برای پلتفرم‌ PC، خیلی‌ها منتظرند تا بدانند این نسخه چه ویژگی‌هایی دارد و چه نوع تنظیماتی در بازی وجود دارد و چه مقدار می‌توان تنظیمات گرافیکی را شخصی سازی کرد.

به گزارش وی جی مگ، در تویتی از «Joshua Dahdrai» به این تنظیمات اشاره شد که معلوم شد این بازی از وضوح تصویر 4K و نرخ فریم 60 پشتیبانی می‌کند. جزئیات بیشتری در مورد شخصی سازی منتشر نشد. دو عکس از تنظیمات بازی منتشر شد که یکی مربوط به تنظیمات گرافیکی بازی و عکس دیگر، مربوط به تنظیمات موس و کی‌بورد است. شما می‌توانید هر عملکردی را با کلید مورد نظر خود شخصی سازی کنید. مانند هر بازی دیگر، این بازی نیز از کنترلر پشتیبانی می‌کند.

اگر نمی‌توانید منتظر نسخه PC بازی بمانید که در 9 اگوست از طریق استیم دردسترس خواهد بود، می‌توانید نسخه کنسولی بازی را تهیه کنید که برای پلتفرم‌های PS4 و Xbox one  در دسترس است.

Monster Hunter World یک بازی نقش آفرینی است که  بر روی هر دو کنسول PS4 و Xbox one، متای 90 را دریافت کرده است. حال باید منتظر انتشار بازی برای PC باشیم تا ببینیم روی این پلتفرم چگونه عمل می‌کند. آیا گرافیک بهتر بازی می‌تواند تاثیر مثبتی روی نقد بازی بگذارد؟

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × دو =