اخبار بازی

مشکلات احتمالی عملکرد Watch Dogs 2 در پلتفرم Playstation 4

مشکلات احتمالی عملکرد Watch Dogs 2 در پلتفرم Playstation 4 1

روز گذشته شاهد ویدیویی از اجرای Watch Dogs 2 روی PS4 Pro بودیم که به نظر می‌رسید این بازی بسیار خوب و روان اجرا می‌شود. اما آنطور که از شواهد پیداست اینگونه به نظر میرسد این رویه برای Playstation 4 معمولی اتفاق نمی‌افتد. چند ساعت پیش یوروگیمر ویدیویی 2 ساعته از گیم پلی این بازی را به نمایش گذاشت که روی دیگری از سکه را به نمایش می‌گذاشت. اینبار بازی روی Playstation 4 معمولی اجرا شده است.

در این ویدیو به وضوح مشکلاتی در قسمت گرافیکی و بازده این اثر مشاهده می‌شد. در  انتهای ویدیوی 2 ساعته یوروگیمر مشکلات بازدهی بازی کاملا نمایان می‌شود و Watch Dogs 2 برای بیشتر از چند لحظه با مشکلات عجیب نرخ فریم مواجه می‌شود. البته این بازی هنوز به صورت رسمی به بازار عرضه نشده است و می‌توان این انتظار را داشت که مشکلات این‌چنینی با بروزرسانی روز نخست حل و فصل شوند. Watch Dogs 2 سه روز دیگر برای Playstation 4 و Xbox One عرضه می‌شود. نسخه PC این بازی حدود 18 روز دیگر منتشر خواهد شد.

منبع

 

برچسب‌هاPS4 PS4 Pro sony UbiSoft Watch Dogs 2
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × دو =

  • کنسولهای میان نسلی باعث میشن مشکلاتی که برای پی سی و پورت اون میافته برای کنسولهای اولی نسلی هم بوجود بیاد چون با توجه به اینکه در این دوره سرعت تولید حرف اول رو میزنه و روی بهینه سازی ها خیلی تمرکز نمیشه، تولید کننده ها همه توانشون رو روی کنسول قویتر بذارن. البته سونی میگه پورت رو پی اس پرو 1% کار اضافه میبره ولی بنظر در حد یک شهار تبلیغاتی میاد. لااقل تا حالا.

    • کاملا موافقم.
      تا الان دیدیم و شنیدیم که پورت بازیها برای کنسول جدید(من بهش میگم کنسول جدید به دلایل بسیار زیاد که شاید به زودی مقاله ای راجع بهش بنویسم) همیشه بد بوده و الان هم میبینم که یه سری بازی ها دارن بد اجرا میشن و مشکل دارن. اخبار و تریلرهاش داره پخش میشه.
      کاملا این شعار بوده و سونی به دروغ داره میگه که پورتها به راحتی کار میکنه روی PRo