اخبار بازی

مشکلات بروزرسانی Forza Horizon 3 روی پلتفرم PC

مشکلات بروزرسانی Forza Horizon 3 روی پلتفرم PC 1

تمام گیمر‌هایی که این بازی را روی پلتفرم PC تجربه می‌کنند باید مراقبت فایل‌های سیو (Save) خودشان باشند، به نظر می‌رسد که بروزرسانی جدید این اثر باعث می‌شود که فایل سیو دچار مشکل شده و دیگر قابل استفاده نباشد.

بر اساس گزارش استودیوی سازنده این بازی Playground Games این مشکل در حال حاضر در بازی وجود دارد و آنها تمام تلاش خود را می‌کنند تا این مشکل را رفع کنند. در اصلی مشکل به این شکل پدید آمد که بازی از شما درخواست می‌کرد که فایل‌های مربوط به بازی را با حجم بیشتر از 50 گیگابایت دوباره دانلود کنید! این مسئله به خودی خود مشکل بسیار زیادی برای کسانی که به اینترنت با سرعت بسیار بالا دسترسی ندارند، ایجاد کرد اما بعد از آن مشخص شد که بروزرسانی جدید Forza Horizon 3 باعث می‌شود که سیو‌های مربوط به بازی خراب شده و دیگر قابل استفاده نباشد.

استودیوی Playground Games در مورد این مشکل گفت:« گیمر‌های پلتفرم PC که بروزرسانی .37.2 را دانلود کردند اگر بازی جدیدی را آغاز کنند، اینکار باعث می‌شود که فایل‌های سیو آنها خراب شده و غیر قابل استفاده باشد. ما پیشنهاد می‌کنیم که در حال حاضر از بروزرسانی بازی خودداری کرده و از نسخه .35.2 استفاده کنید.» اگر شما جز کسانی هستید که با استفاده از نسخه .37.2 سیو جدیدی انجام داده اید باید بگویم که متاسفانه فایل سیو شما برای همیشه غیر قابل استفاده شده است. در حال حاضر این بروزرسانی از سرور‌های بازی حذف شده و اگر جز کسانی هستید که این نسخه را دانلود کرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم بازی را پاک کرده و دوباره نصب کنید. هنوز مشخص نشده است که مشکل پیش آمده برای فایل‌های سیو بازی روی نسخه Xbox One نیز تاثیر می‌گذارد یا خیر چون شما با استفاده از یک سیو می‌توانید بازی را روی هر دو پلتفرم ادامه داده و پیشروی خود را به هر یک از پلتفرم‌ها انتقال دهید.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − چهار =