اخبار بازی

مشکلات دولت نروژ با شیوه بازپرداخت نینتندو به کاربران

مشکلات دولت نروژ با شیوه بازپرداخت نینتندو به کاربران

وی جی مگ: اروپا یکی از بهترین مناطق مشتری‌مدار در تمام جهان است و یکی از نکات اصلی مشتری‌مداری در فروش بازی‌ها به صورت آنلاین قابلیت بازپرداخت است که گویا نینتندو از این شیوه پشتیبانی خوبی به عمل نمی‌آورد.

به گزارش وی جی مگ، وقتی شما در فروشگاه eShop نینتندو بازی را پیش‌خرید می‌کنید در صورت پشیمان شدن راهی کامل برای دریافت ملبغ پرداخت شده درون فروشگاه آنلاین وجود ندارد. این مسئله نظر شورای مصرف‌کنندگان در کشور نروژ را به خود جلب کرده و از نظر آنها انجام اینکار غیر قابل قبول است. در واقع انجام اینکار ضد قوانین اتحادیه اروپا است.

Thomas Iversen در صحبت با NCC اعلام کرد:« نینتندو باید این شیوه را تغییر دهد. آنها باید تابغ قوانین باشند و مشخص کنند که کاربر در صورت پشیمان شدن از پیش‌خرید خود چگونه وجه خود را پس بگیرد. حق پیشمان شدن از پیش‌خرید یک بازی تا قبل از عرضه رسمی، حق هر کاربری است.» باید ببینیم که نینتندو در پاسخ به این مشکل چگونه برخورد خواهد کرد. اگر به یاد داشته باشید شرکت Valve به خاطر سیاست‌های گنگ در بازپرداخت بازی‌ها و عدم پشتیبانی خوب در استرالیا محکوم به پرداخت 2.4 میلیون دلار شده است. باید دید که آیا سرنوشتی مشابه منتظر نینتندو در اتحادیه اروپا است یا آنها با تصحیح روش خود از جریمه شدن پرهیز می‌کنند.

مشکلات دولت نروژ با شیوه بازپرداخت نینتندو به کاربران

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − نه =