اخبار بازی

مشکلات سرور Sea of Thieves در‌ روز اول انتشار

مشکلات سرور Sea of Thieves در‌ روز اول انتشار

وی جی مگ: به نظر می‌رسد پس از عرضه Sea of Thieves دریای موجود در جهان این بازی تحمل هجوم این حجم زیاد از دزدان دریایی جدید و تازه وارد را نداشته است. زیرا Sea of Thieves در‌ روز اول انتشار از مشکلات سرور رنج برده و بسیاری از پلیرها هنگام اتصال به سرورهای بازی با خطا مواجه شده‌ یا مشکلاتی در بخش مچ‌میکنیگ آن داشته‌اند. به همین دلیل سازندگان بازی یعنی استودیو Rare امکان اتصال پلیرهای جدید به بازی را به حالت تعلیق در آورده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، از صبح دوشنبه بود که سرورهای بازی در منطقه New Zealand شروع به کار کرد و سپس این امکان برای سایر نواحی دنیا نیز برقرار شد تا در روز سه‌شنبه پلیرهای آمریکای شمالی هم به بازی دسترسی پیدا کردند. مدتی از عرضه بازی در آمریکا نگذشت که حساب توییتر رسمی Sea of Thieves با ارسال پستی خبر از وجود نواقصی در هنگام بارگذاری سرورهای بازی داد و اعلام کرد تیم سازنده در حال کار است تا ایرادات به وجود آمده را برطرف نماید.

مشکلات سرورهای بازی به همین جا ختم نشده و با بیشتر شدن پلیرهای بازی و فشار وارد شده به سروهای آن، این مشکلات نیز بیشتر شد. دردسترس بودن بازی از طریق سرویس Xbox Game Pass شاید یکی از دلایلی باشد که تعداد پلیرهای بازی از آن‌چه تصور می‌شد بسیار بیشتر بود.

به هرحال به دلیل تعداد زیاد مشکلات موجود در سرورهای Sea of Thieves استودیو سازنده تصمیم گرفت تا از محلق شدن پلیرهای جدید به بازی جلوگیری کرده و این قابلیت را به حالت تعلیق در آورد. توسعه‌دهندگان تاکید کرده‌ند که به همراه ناشر بازی شرکت مایکروسافت در تلاش هستند تا با ارائه به‌روزرسانی ایرادات به وجود آمده را رفع کنند.

منبع: Kotaku.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 3 =